Monno: Han ramlar oavsett om klubban är där. Domarna behöver ha lite blick för spelet. Ottosson är notorisk filmare. Filmar tom på försäsongsmatcher. Tröttaste spelaren.
Goalies 35. Werner, Adam 60. Olofsson, Edvin 1st Line 2. Rundblad, David 7. Anderson, Matthew
17. Hermansson, Elton 10. Fitzgerald, Gerry 22. Carlsson, Måns 2nd Line 51. Berglund, Victor 64. Bengtsson, Jacob
19. Kelleher, Tyler 90. Swetlikoff, Alexander 26. Larsson, Emil 3rd Line 37. Persson, Viktor 34. Hallin, Hugo
92. Olofsson, Jesper 24. Topping, Kyle 91. Andersson, Linus 4th Line 33. Svensson, Oliver
12. Pettersson, Oscar 15. Bjerselius, Jacob 36. Ohlsson, Sebastian Extra Players 25. Mattsson, Carl (CE) IF Björklöven (Green) 4th Line 77. Hemmyr, Philip 16. Kangas, Gustaf 29. Wännström, Sebastian
57. Cairns, Matthew
3rd Line 39. Mustonen, Joel 18. Ottosson, Axel 71. Possler, Gustav
28. Maione, Mathew 26. Sjöström, Oliwer
2nd Line 91. Tellström, Oscar 19. Dower Nilsson, Liam 37. Killinen, Lenni
8. Nordsäter, Lucas 64. Malmström, Anton
1st Line 10. Nilsson, Marcus 32. Olofsson, Jacob 89. Ihs-Wozniak, Jakob
Gusse: b>Rapport: MoDo Hockey vs IF Björklöven MoDo Hockey: Rank 4, 60 poäng (Senaste 5, 12 poäng (4) IF Björklöven: Rank 1, 78 poäng (Senaste 5, 12 poäng (2) Senaste Form och Heta Spelare (5 matchers snitt)
MoDo Hockey (Senast 5 matcherna) Gerry Fitzgerald: 4G 3A (7P) Tyler Kelleher: 4G 1A (5P) Victor Berglund: 0G 5A (5P) Jesper Olofsson: 4G 0A (4P) David Rundblad: 1G 2A (3P)
IF Björklöven (Senast 5 matcherna) Liam Dower Nilsson: 2G 5A (7P) Oscar Tellström: 4G 2A (6P) Gustav Possler: 3G 2A (5P) Oliwer Sjöström: 1G 4A (5P) Jakob Ihs-Wozniak: 1G 4A (5P)
Tarasov: Förstår inte heller varför man spelar Hermansson och Carlsson med Fitzgerlad, eller Olofsson med Topping och Andersson, dessa kedjor är bara så fel och obalanserade.
JoJo2613: Vi är inte många. Men jag älskar att matchen börjar 20.30 på en lördag. Blir fin inkomst för Modo i en sån här match. Kan även bli en vild överförfriskad publik som höjer stämningen ordentligt vid ledning eller ett dåligt domslut
JoJo2613: Skönt att glida in och skriva ett inlägg där du klagar på skribenterna som klagar på spelarna ☠️
Personligen hoppas jag på mycket från Mattan, jag vill se att han bidrar eller iaf kommer bidra med saker och kvaliteer som vi saknar, jag vill se att han tar mycket skott och följer med i anfallen. Sen vore det ett plus om han kan axla rollen på point i PP.