Har Melinder bundit Pirro till händer och fötter och satt munkavle på honom? Eller låste han möjligen in Pirro på toaletten i omklädningsrummet i första periodpausen kanske? :)
Salle: Jag trodde att nån skulle hugga som en kobra på denna gåtan och klara den på 4 sekunder. Någon ledtråd får du inte än på ett tag. Gissa istället.
Platschans: Nu visar Sollefteå vägen. Hastigt och lustigt tar vi över tillställningen. Svartvadet är våran kung.... Godmorgon, nu dricker vi morgondagg i uppförsbacke.
NuMo: Hmm, felbyggda stolpar i en så ny och fin arena. Öberg var ju sopren sa de ju, då borde den inte gå i stolpen och ut. Nu kommer väl rödtotten och hans kompisar in och visar att det inte alls är något fel på Värmlandshärdade stålstolpar.
Alla: Godmorgon, jag försov mig visst. Bara 2-0 baken, det ser ju förhoppningsfullt ut. Modhockkyädombästa! HejjehejjahejjaModo!. Glöm inte att vi har världens bästa hockeyspelare som inte får vara med, sen är ju Jansson skadad. Damgaard visar hur en icing spelas, enligt hela skolboken.. Då kör vi.
Richard Pavlikovsky (Leksand) Roughing 2 min. 20:00 period 1. Martin Thörnberg (HV 71) Roughing 2 min. 20:00 period 1. Martin Thörnberg (HV 71) Tripping 2 min. 20:00 period 1. Tommy Westlund (Leksand) Roughing 2 min. 20:00 period 1. Martin Thörnberg (HV 71) Roughing 2 min. 20:00 period 1. Martin Thörnberg (HV 71) Tripping 2 min. 20:00
Har Melinder bundit Pirro till händer och fötter och satt munkavle på honom? Eller låste han möjligen in Pirro på toaletten i omklädningsrummet i första periodpausen kanske? :)