Vilken...TRÅKIG radiosändning det är. Jag var förresten på ICA och köpte marsánsås och chokladfromage när MoDo gjorde mål, ska jag gå och shoppa något mer om säg...20 minuter?
Självklart var det orättvist att Brynäs ligger under. Suck, jag stänger av. Hockey handlar om att göra mål, Modo har gjort ett och Brynäs noll. Det är rättvist. :P
Skönt att höra den MODO-supporter som sitter i närheten av kommentatorerna. När Brynäs tappar ut pucken i mittzonhöre ett uppgivet suckande från publiken i övrigt men ett tydligt JA! hörs från den ensamme rättroende.
"Bra Högardh!" och "Härligt Juuso!" har också hört.
Det är intressant hur Brynäs är hungriga och har ett härligt go i laget, medans Modo, med segrar mot bland annat LHC och VF inte har det, enligt Henrik Petré.
Bara så att du vet har jag tvångsmejlat in din sista version till Fredrik Östman, med dig och Frisco angivna som gemensamma skapare. Dessutom så antydde jag att han nog vet-var-ni-bor, på matcher.
Den här versionen vinner iaf med mil i min bok som tredjetröja.
Ingen Hedman med på förstaversionen iaf, man får väl hoppas att uppdateraren har somnat till lite bara, eller funderar över vem mannen med tejp på ryggen kan vara...
Boarding-Bob: Hedberg blev väl aldrig GM i Toronto och det var väl anledningen till att han flyttade till Ottawa via Tre Kronor. Får man rösta på namen som har kommit upp här på forumet så går min röst helt klart till Andy Delmore.
Nja, Anders Hedberg var GM för Maple leafs 1999 och hade Luca Cereda på tränings-campen . Cereda har även spelat med Anders Eriksson och Pierre Hedin, vars farsa är Bengt Hedin, boss över Modo :-)
Äh, spekulerar bortom all logik som sagt....men läs länken.
Du må väl förstå att det är helt fel att komma med kogik i dessa sammanhang. Framför allt nu när vi diskuterat oss fram till vilka spelare det kan tänkas vara...:)