Var ut och spöade upp ett dussin med bollar i dag igen och fick den äran att gå i samma boll som gamle Modoliraren Lennart Norberg.
Det blev en del hockeyprat under ronden där bl.a Lennart påstod att det var han som var den rättmätige tröjanvändaren av nummer 21 och inte Foppa.
Nån som har lite fakta att lägga ut eftersom jag inte hittar nåt själv av intresse om denne Norberg? Svamlar den gamle farbrorn eller talar han verkligen sanning?
Frisco: Hade mina små aningar.. Stenungsund i bakgrunden, väl? Den här sommaren har det inte varit annat än totalt kaos i trafiken där p.g.a vägarbeten.
Salle: Så du är så stadig du. Bild 1 med de två vackra tallarna går heller inte av för hackor. Ni har mycket sköna tallar där breve Lilleplutthallen måste jag tillstå..
Paddan: Jag har förstått att du tycker det är spännande med underligheter. Själv trodde jag inte att blod från en av Sedinarnas näsa skulle intressera någon.
Såg just att det är slutsålt till FBK-matchen den 30:e oktober nu också. Någon som inte köpt biljett än men vill gå på den matchen? Jag kan erbjuda en stol i paradiset till bra pris... ;)
Hade han inte varit så snål och prutat ner priset för biljetten så mycket hade jag kanske kunnat tänka mig att han kunde ha fått sno med sig stolen, men inte nu. Icke. Som tur är har jag mina styrkor på vakt på H Höger under hela Kalle K:s vistelse i Kempis.
På tal om MC-klubbar och alla deras knepiga "syskonföreningar", varför skall deras rättegångar breda ut sig så, man kommer knappt fram i stan här, man stänger av gator lite här och där.
Sannes: Jag såg finalen på teve i en sjaskig fallfärdig barack i Hyltebruk. Hur det gick det vet vi ju alla och man har försökt förtränga det så gott det bara har gåttigottgott...
Paddan: M.fl. Vi snackar inte om nån MC-klubb nu utan om hockey. Jag kan inte förstå varför dessa MC-klubbar som MC-Sweden, MC-Nordland, MC-Donalds alltid ska breda ut sig mitt i städerna?
mike66: Jag råchansar på att ni befinner er utanför McDonalds. Turneringen är Swedish Hooking Games. Årtalet är "inte i år". Sveriges placering är mittemellan Norge och Finland och miiiike är placerad...nej, den klarade jag inte...
Ja den här säsongen får väl ses som ett undantag, de va så fruktansvärt varmt på stora stå i Luleå matchen, och då kom ju tankarna, HELA säsongen kommer vara lika het! Både på isen och läktaren då.
Det blev en del hockeyprat under ronden där bl.a Lennart påstod att det var han som var den rättmätige tröjanvändaren av nummer 21 och inte Foppa.
Nån som har lite fakta att lägga ut eftersom jag inte hittar nåt själv av intresse om denne Norberg? Svamlar den gamle farbrorn eller talar han verkligen sanning?