En man i MoDo tröja föll från rad 18 till rad 3 i Sydkraft Arena. Han föll framåt och landade med huvudet neråt. Han kunde ha brytit nacken. Vi kan bara hoppas att han klarade sig..
scim: Kul och rättvist med en TIK-seger idag. Blev lite förvånad att ni var så tama, ni var liksom aldrig riktigt inne i matchen. Riksman bäst i ett för övrigt blekt MoDo.
Träffade Frisco och knas efter matchen som hastigast. Trevliga människor.
scim: Tycker bara det är synd... Sett er vid tre tillfällen och tycker ni inte har mycket att glädjas åt det är nog bäst att ni får hem killarna ni väntar på illa kvickt innan bäst före datumet har gått ut på dom med
AudibleGiraffe: Jo jo men var är kämpaglöden? Vi måste börja plocka poäng på bortaplan också. Hv hemma blir en tuff nöt, de ser dessutom ut att vinna borta i karlstad i detta nu (canal+).
Per HApps: Är Du lika dålig på länkar som TIK.SE ? Inför Matchen : kommer man till Senaste matchen... JAJA, MOT SMÖRJHALLEN!! Kortslutnings-arenan, o krocka på Miiike66
knaskamilla: Som Frisco påpekat så känner vi bara till ( ) tecken här nere.
Vill inte göra dig ledsen men så här är det. Klockan är 21.35 och TIK vann med 7-1 Wernblom blev rasande och körde över domaren och slog av sin klubba. Rykten säger redan att DIFiplin kommitén dömmer honom till avstängning resten av säsongen samt att han får flytta till MIF för att börja om i div2 nästa år.
Nu fick du dig en tankeställare, akta dig för sprit lussebullar, de é farligt, jättefarligt
Frisco: Jag gissar på att man mestadels spelar åt det hållet där Kapanen kommer att stå och utan större lycka försöka hindra puckarna från att trilla in bakom sig. :)
Jo, men frågan jag fick avslutades med ett utropstecken, så för att jämna ut det hela använde jag mig av ett frågetecken. Jag hoppas verkligen att vi inte åkt än, för övrigt...
Bara hoppas att han inte får några allvarliga skador.