Du ska inte ta det shinzawai säger direkt efter match på allt för stort allvar, efter en förlust mot Malmö så har jag för mig att han kallade Salle för en utpräglad defensiv spelare också. Han är på tok för het timmarna efter en förlust! ;)
Ja, men du missade incidenten uppe i Ålidhem då han först skällde ut en stackars felparkerad kärring för att sedan i hög hastighet backa bussen till fyrvägskorsningen innan rondellen, tokfan! ;)
scim: Jaaaa, då går det ju också att göra några drastiska förändringar genom att senare sparka busschaufför Gästrin. Då är alla nöjda och belåtna i klubben och kommer att glömma allt det där mindre viktiga som hänt säsongen 2003-2004
scim: Nu var du väl allt optimistisk. Gästrin sitta på bänken...pyttsan...med ett sånt där positivt inhopp så får han väl vara glad om han får vara materialare i Svedjeholmen i nästa match.
Poffa: söderberg, speed? ja vi måste ha gjort det, för söderberg hade då ingen speed alls idag enligt mig. bara någorlunda när han checkade, aldrig annars.
Almtorp tycker jag inte gjorde så mkt, han gjorde absolut inte bort sig, men jag tycker inte han visade framfötterna på samma sätt som Gästrin gjorde. Gästrin stod för en hel del pigga byten då han med framgång låg högt upp och checkade HV-spelarna. Förmodligen gillades detta inte av Pirro så han sitter väl på bänken nästa match igen.
Salle: wennerberg, KAN inte och SKA inte dribbla, någonsin. Det försökte han flera gånger idag. Såg inte EN enda tackling av en av elitseriens bästa tacklare heller. almtorp såg jag för lite, men green gjorde några luriga dragningar iaf.
shinzawai: Var du på samma match som vi andra. "bergkedjan" gjorde ju inte bort sig, det gjorde istället Green vid bla kvitteringen. Men jag håller med om Gästrin (och Almtorp)
Wennerberg var fullkomligt osynlig idag men det beror helt och hållet på att han inte får spela som han vill, spela fysiskt och checka högt. Under Brithens ledning var han lysande. Söderberg hade inte sin bästa dag framåt men gjorde en hel del bra jobb defensivt. Janne hade det tungt idag men mer än så tycker jag inte att det var.
scim: 266 kr att leva på till den 25:e. Ser du en ståtlig ung man i svart dunväst kliva på bussen på lördag så kan du utgå ifrån att han sålt sin själ (eller njure) till djävulen.
scim: du glömde att såga wennerberg, söderberg och öberg. jag väntade förgävas att pirro skulle inse att dessa herrar inte gjorde någon nytta och slänga in hellström, men NJET!
däremot tycker jag att gästrin borde fått spela mer, han va ju faktist hyffsad.
shinzawai: Vi får nog inse fakta att Pirro blir kvar säsongen ut OM han inte går självmant. Dels för att det inte verkar finnas nåt alternativ och dela för att de är så j-a bra pooolare på kanslit. Vad jag vill se är ett alternativ utifrån till nästa säsong och det INNAN säsongen är över även om den skulle vara slut efter grundseriens 50 omg.
Ge inte Jesper skulden för kvitteringspucken. Skyll istället på de tre som tokjagar efter pucken ner i hörnet utan att ha någon som helst defensiv tanke i huvudet. Jesper gör bara det han skall, lägga ner pucken djupt i zon.
Nåja, han var väl iaf inte sämst i ett för dagen (säsongen) dåligt Modo. Oscar Hedman och Svartvadet var väl de enda som tillsammans med Riksman (som vanligt) kunde kvittera ut ett godkänt betyg. Detta var första gången jag såg Hedman jag är mäkta imponerad, en gallerback är bäst över hela planen, otroligt! Gästrin gjorde f.ö. ett bra inhopp men Tommy P var värdelös och Damgaard får ta på sig dumstruten för kvitteringspucken.
Rätta mig om jag har fel, men visst har Salle rätt att bryta kontaktet efter varje säsong? Är det så lär vi nog se honom i DIF eller något europeiskt lag till nästa säsong.
Själv anser jag att jag inte har rätt att kräva någonting i spelväg för de 145:- jag betalade, det är ju tokbilligt. Om inte annat så fick man ju en trevlig bussresa tillsammans med en lätt förvirrad busschaufför.
Dålig marknadsföring ifall man ska skylla på något. Jag tycker 13pers är ett väldigt gott resultat för att vara den absolut första bussen. Dessutom satt jag framme och surrade med busschauffören och det var tydligen uppemot 30st anmälda till lördagsmatchen och jag vet en hel del till som ännu ej köpt biljett.
Själv har jag givetvis redan köpt biljett tills på lördag men skulle det visa sig att Svarten är skadad så länge som Poffa säger så säljer jag isåfall den och emigrerar till Algeriet!
(Ber f.ö. om ursäkt för att jag tog fram 9poängs-tråden, det kommer aldrig ske igen)
Var kärringen felparkerad? Man undrar vem som felparkerat henne...