Vallin: Jo så är man Moderator, kastade tre stycken i dag och likt förbannat så stavade jag fel (skyller på FM's minskade anslag, Kinersiska Tangentbord)
Nåja, så illa är det inte. Var glad att du inte satt dig själv i samma sitts som jag som inte kan skicka ett inlägg utan att korrekturläsa det två gånger först. :)
Vallin: Jo det förstod jag, även fast jag inte lyckades förmedla det. Själv blev jag mest förbryllad över hur mina fingrar oftast snubblar omkring planlöst på tangentbordet. Konstigt att man får något vettigt sagt över huvud taget.
Vallin: Märks att du har tillbringat sommaren med Törne eftersom du yrar om Brynässupportern från Härnösand!
Inte nog med att du lånar ut lägenheten åt en Brynäsare också, undrar hur många gånger du har försökt att rösta sönder våran omröstning som någon givetvis från er sida var tvungen att klaga om stavning mm. Gissa vem :-)
Hmm... Fiasko-alternativet har fått oväntad fart sista dygnen. Undrar om det beror på att alla MoDoanhängare redan har röstat och nu kommer ströröster från exempelvis 84Norberg?
Vallin: Snittålder på nuvarande trupp är ca. 25 år, tror att bara Lule och Mora ligger däromkring. (Källa: Eliteprospects.com) Om nu Foppa, Timmy, Ante OCH Hellström, Viklund och Enström är med i truppen så tror jag att Modo hamnar runt 25 i snittålder.
Hmm... du räknar ju upp några spelare som inte är klara faktiskt. Sen har jag en liten undran; har vi verkligen yngsta laget i serien om Foppa, Anders Eriksson och Timander signar?
Kära modoiter man kan INTE kicka mer än halva laget och sedan tro på hemvändarelycka......o framgång! Hur ska detta sluta månne??? Jag ryser i hela kroppen när jag tänker på detta...... Det kommer att sluta i ett stort ända praktfiasko,Tyvärr! Real MoDo anno 04/05.........ett sjunkande skepp mot kvalserien.....snyft!
knaskamilla: Sen hade de ju heller inte, som LHF-spelarna, tröjnummer som upptog i princip hela ryggtavlan. Får nog skriva en skrivelse till kansliet och föreslå att de får jättestora namnskyltar på träningströjorna...
Ja, tänk vad skönt det måste ha varit att ha varit BIFare innan den här säsongen - när de bara hade två olika färger på tröjorna under träning... I övrigt: när har Poffa egentligen rätt?
knaskamilla: Jo, det var någon som nämnde att Hedman var på isen, men då sa Poffa: Näää, det är inte han, Hedman är kraftigare än så." Själv var jag som vanligt helt förvirrad, speciellt när det dök upp en massa nya färger och designer på hjälmar, träningströjor och damasker.
AudibleGiraffe: Tja, de skulle ju ha lyssnat på våra ideer om att implementera tekniken från EA:s NHL-spel för att kunna se vilken spelare som är på vilken position på isen. Då skulle inte det där ha hänt...
"Hörde på radion igår P4(västernorrland). Då sa weinhandl att modo var det enda elitserielaget han skulle kunna tänka sig spela i och om han inte skulle få plats (vid en lock out) så skulle han spela i europa någonstans."
Poffa: Hmm, nu vet jag varför Frölunda presenterade en tredjetröja igår. Aj, faan, nu fick jag en Steen i skorna. Nä, jag måste nog plocka bort den först innan jag berättar...
En rolig sak är att man kan ändra rubriken på en omröstning utan att måsta nollställa omröstningen. Lätt som en plätt, alltså.