henkeiskogen: Mora har väl vunnit mot BIK, Löven och Timrå, men ikväll var det inte de som vann. Vi förlorade. Vi var sjukt dåliga. Jag kan köpa det, för det händer ibland. Det som jag stör mig mest på är coachingen som verkade handla ske från en person som inte brydde sig.
Dundee: Det är för många dåliga lag, så vi tar för många poäng. Timrå vinner inte alla och då måste vi tappa sjukt många poäng för att ens vara nära. Det händer inte.
{7639}: herregud, väldigt taktisk så tidigt o slarvigt jaja orkar inte se mer, som sagt tidigare andraplatsen lång ifrån klar är min känsla iaf, möter alla lag som jagar placeringar
Foppatofflan: Nej, man ville inte. Och som sagt. När coachen signalerar att man skiter i allt så blir det sådär.
Ja, det är sinnessjukt dålig känsla att inte ge andra, tredje och fjärde mer istid. Jag har aldrig sett motsvarigheten till brist på engagemang av en coach.
Foppatofflan: Bedrövlig match från våran sida. Men man ska ej ta ifrån Mora något dom spelar med en helt annan fart och attityd en vad vi gör idag. Första kedjan har varit på nedåtgående en längre tid.
Ja idag skulle dom haft reducerad istid. Dock är ju problemet att vi inte har något att ersätta dem med idag. Samtliga kedjor har varit kassa. Andra kedjan har väl knappt skapat nått idag så dom är inte mycket att sätta in istället.
Vi behöver nog en ny spets forward till andrakedjan.
jonsson: Blev det för mkt segerskumpa efter löven matchen? Man verkar i typisk Modoanda ge bort matcher efter en riktig victory matchen innan. Gruppsykologi i all ära men visst fan är det intressant att Modo oftast faller in i detta mönster
Heyerdal: ja vinsten mot björklöven känns ju sådär om vi loosar såhär idag då och björklöven vinner. Men iof redan gett upp första plats. Rörigt och noll framåt. Fan vi måste steppa upp i slutspelet som fan om vi skall ha chans. Svårt för vårat bergochdalbanespel. Men man får ju då aldrig slappna av med modo. Alltid spänning
Gavelo: Jag tycker att Hellkvist är den största anledningen. Jag har nog aldrig sett en så djävla handfallen coach. Signalerna man skickar när förstakedjan får spela massor fast man är sinnessjukt dåliga är faktiskt värre än Liss.