Patrik Källstr: Äh nog vill de vinna. Men inte vinna och ta ut sig. Känns ju inte som slutet mot SSK då man började fundera på om de gjort upp om att det skulle sluta oavgjort.
MorganaLefaey: Nu har vi inte råd att slappna av i sista som vi gjorde mot Örebro, Mora lär antagligen göra minst ett mål i den här matchen så det gäller att vi är med!
Patrik Källstr: Sopigt av Skröder att slita av hjälmen på motståndaren. Men hur Rådbjer kunde undgå att plocka ut den sistnämnda för crosschecking i huvudet på Påsen är SuperSopigt
Bad_Brett: Ja inte har spelet varit bra. Att man sen 2 gånger i samma period har en spelare för mycket på banan är bara otroligt dåligt.
Sen så känns det som Modo kommer ha lättare mot lagen som tror sig dominera offensivt. Får hoppas de får lite utskällning i paus och fart och kontroll på spelet nu.
Är det bara jag, eller kör Viaplay olika tekniker beroende på om det är huvudmatch eller inte?
Förra matchen körde jag på min jobb-laptop utan bekymmer. Nu när jag ska starta Mora-matchen så säger Viaplay att jag saknar en WMP-plugin, så jag byter till IE och kör igång där och då startar en inbäddad Windows Media Player. Sist var det någon flash-variant.
Ngn van Viasat-gluttare som kan stilla min hjärnklåda?
Betalt och klart, men får ju inte upp någon match nu av förklarliga skäl naturligtvis. Men bara en liten tv-ruta, och det är där som jag antar att matchen kommer visas vid 1600?