Paddan: Ber att få hänvisa till Tage Danielssons Grallimmatik:
"§4. Inga slutsatser är förhastade. Jag mötte ärkebiskopen i Kungsträgården, inte visste jag att han var ligist. Jag såg Greta äta lunch med en främmande herre, så hennes man är tydligen impotent. Jag såg Harry äta lunch med en främmande herre, inte visste jag att han var på det viset. Jaså du har varit på Mallorca din jävla facist."
Hälge: Den stöddiga lillebrodern upp som en sol och ner som en blandning av ägg, vetemjöl, mjölk och 1 krm salt behandlas av de flesta som luft här uppe eftersom ödmjukheten bland en del supportrar till det forna rutnätet bara blir till pinsamheter.
Paddan: Tallar utanför Kempehallen, röd och vit hockeydynamit, örnar. Hela Modo och Örnsköldsvik verkar vara ett enda stort TIK-propagandspridande område.
Rögles tränare efter senaste matchen: - Green var fantastiskt bra idag. Trots att han är en lirare spelar han med hjärtat på rätta stället. Han krigade till hundra procent för Rögle trots att han snart ska lämna.
Ikväll spelar Morten (förhoppningsvis) sin sista match för Rögle mot Hammarby på Johanneshovs Isstadion.
Modo hämtar hem Green ÖRNSKÖLDSVIK. Modo hämtar hem den danske hockeyforwarden Morten Green från Rögle. - Morten har spelat i ett allsvenskt topplag och har där fått mycket speltid både i boxplay och powerplay. Morten har visat upp sig från sin bästa sida. Han har väl förtjänat möjligheten att ansluta till vår trupp igen, säger Modos sportchef Bengt Hedin. Green har under de 15 matcher han spelat för Rögle gjort 18 poäng (4 mål och 14 assist). TT
knaskamilla: Varför ska man göra nya trådar när det redan finns såna som passar? Får man extra statuspoäng av att göra nya förstår jag dig och dina tankegångar men jag bryr mig inte i sånt. Det borde väl innebära att ÖSK inte får använda Green på fredag.
westerlind: Nej, det var det som var meningen. På dem bara, knäckebrödsgubbarna. Fast Leksand är en mycket vacker ort.
Kul att Morten ska lira imorgon. Då har vi helt plötsligt hälften av Danskarna på isen imorgon.... Carlsberg, Tuborg och Røde Pølser, nu krossar vi Masarna.
Nej allihopa det här fungerar inte, jag har en föreläsning imorrn som jag inte tänker gå på! Nu ska jag stänga av datorn och lägga mig för att se slutet av Leno samt halva slutet på Excalibur (Om ni inte sett den, se den inte, Merlin är mycket bättre).
Du har alltså kommit fram till att det är det klart roligaste för att de firar tio år? Okej, då vet jag.
Undrade iofs lite mer om själva innehållet, men...jag förstår att du inte har tid att svara på frågan (med tanke på att du inte har tid att replikera på det där andra).
Jag övervägde att sno ett r av scim, men så tänkte jag att han kanske menade Zepperlin. Kunde ju vara någon hårdrocksgrupp som jag inte hört talas om, eller sådär.
PS. Utdrag ur www.online.bonnier.se: densitet [latin densitas, täthet, av densus, tät]. 1. Fysikalisk term, förr täthet (masstäthet) eller specifik vikt, kvoten mellan massa och volym hos en kropp som består av ett homogent material. Den uttrycks i regel i g/cm3 eller kg/m3.