{5647}: Ska bli oerhört intressant att se vilka som står i båset nästa säsong.
Gärna klappat och klart en halvtimme efter slutsignalen i sista matchen så vi kan börja vår nya resa med målsättningen att ta oss till slutspel. Inget annat.
Robin Ztorken L: Nu är det färdigtittat för ikväll. Vilken losermentalitet de visar upp alltså. De klarar inte att fokusera en hel match trots att de är proffs.
{5647}: Jag hoppas att alla i hela föreningen, från styrelse till materialförvaltare rannsakar sig själva efter denna säsong. Det är för lätt att bara skylla på Glader och tränarna, eller rent av styrelsen. Det är uppenbart att detta är en klubb som inte längre vet vad som krävs för att skapa en vinnarkultur. Alla måste komma till insikten att man representerar tiotusentals människor runt om i landet när man arbetar för MoDo.
Folk får tycka att jag var jätteelak som kritiserade Julias matchreferat, men det är på något sätt så symptomatiskt för denna klubb att man trots allt tjat om "hur viktigt det är att det blir rätt" gång på gång gör fel.
Jag har haft som dröm sedan barnsben att i framtiden på något sätt kunna jobba för MoDo (även om den drömmen har falnat nu). Det måste finnas fler, långt mer kompetenta personer än jag som har samma dröm.
Ja det är bara ve till gudarna att väsby och kik förlorar sina matcher för detta lag kommer aldrig överleva ett kval. Haha timeout när det står 5-1 ???
Robin Ztorken L: Det är ju Sunkens filosofi, att bredda spetsen ut i alla formationer, det blir varken hackat eller malet.
Till nästa säsong så hoppas jag att alla tvingas stanna kvar 30 minuter efter varje träning och träna avslut för det är nästan skrämmande vad svaga avslut vi får till.
{8879}: Som Karla reagerade, så fick jag också känslan att Styf var omtyckt. Han var inget ämne för head coach, men det har varit en dyr tränarkarusell för Modo .... jag snackar inte monetärt
{8879}: Skiter i Styf i dagsläget, killen hade inte många rätt och man kan inte andretränargulligulla i en multimiljonverksamhet heller. Nu vill jag se att detta gäng visar nån jävla inställning i tredje och vinner matchen. Trött på att se skithockey. Grisa in poäng nu för fan!!!!
Heyerdal: Tyvärr inte bara det, träningen och uppläggen individuellt är inte alls samma som säsongen innan när BH styrde mycket i fysen. Denna säsong har det varit mer upp till var och en + att man inte alls jobbat enskilt med svagheter.
Därför är Modospelarna slut efter 20-25 minuter match efter match, mycket troligt att det är därför vi varit så skadedrabbade också.
Robin Ztorken L: Istället för att spela bort pucken så försöker Haag dribbla. sedan undrar jag varför en ytterforwars är där överhuvudtaget, för en sådan framför mål är aldrig bra.
Tyvärr tror jag tränarbytet hade negativ effekt på spelarna. Spelmässigt uppträder vi lika yrt men får känslan av att spelarna gillade Styf betydligt mer. Säger ju ganska mycket det som Rockwood säger med.
KB: Löven vilar upp sig inför helgens dubbelmöte, jag tycker Modo tappat det mesta tyvärr, skapliga i två perioder förra matchen men försvarsspelet blir sämre o sämre
Costanza: Det var då det, hoppas klockan stannar på 1921, eller 2119. Tittade just på 1-1 målet, hur kan vi släppa det? Sex Modospelare i egen målgård men ändå är det en moraspelare som får klubban på pucken🥶
digitalbath: Man har haft en dålig försäsongsträning, man har inte heller haft någon individuell träning under säsongen. Modo är sämre tränade än övriga lag.