Om jag får säga det själv så var jag bedårande vacker, det tog två veckor innan jag fick bort rödfärgen ur hårbottnen. Men vad gör man inte i en SM-final?
Punkk: Det är de mest erfarna, kluriga, pålitliga rävar som skriver i just den här gästboken. Bedömningen är totalt subjektiv och det är MoDoratorerna som gör den.
Så länge det förs en regelrätt diskussion så är det väl ok (även om Hammarbys allsvenska öden egentligen inte hör hemma här på något vis, frisco!), men tenderar det till att övergå till ett oneliner-krig med överste staverska knas i spetsen, då åker censurtutan fram.
Du skall veta att ALLT höt hemma under MODO Hockey, åtminstonde så länge det inte bryter mot några etniska regler och så länge som det är profiler i GB:n som står för det. Har jag inte rätt NuMo & Scim?
Frisco: Ni Bajen-fans kan då inte klaga på eran inledning. Ni lär ju ha full pott efter två matcher. Och mycket mål gör ni också. Ojdå, Nu gjorde Änglarna 1-0 H. Blomqvist.
7 0 - 1 Pablo Pinones-Arce Hammarby IF (Spelmål) Alexander Östlund 18 1 - 1 Lars Larsen Örebro SK (Spelmål) Mikael Danielson 33 1 - 2 Karl-Oskar Fjörtoft Hammarby IF (Spelmål) Kennedy Bakircioglü 47 1 - 3 Peter Markstedt Hammarby IF (Spelmål) Jonas Stark