modomille: onödigt släppa till 4-2 målet, bättre gett fanken i att anfalla då det bara var 10-15 SEK kvar o med en man mindre, 2-3 inför tredje hade känts bättre
modomille: ja det är ju kul å se linus pettersson iallafall. Å werner. Fatta inte att när offensiven kommer igång så försvinner defensiven. Å tvärt om. Men måste ju vara att det chansas för mycket. Kul å se fart igen iallafall. Bättre än förra året iallafall.
{5647}: Haha ja där överdrev jag lite men jag anser ändå att vi hade mått bra av en spelskicklig center och en defensivt stark back som kan använda kroppen.
{5647}: Ja håller med, aningen för ojämna och skänker bort någon match för mkt. Vi har dessutom fått utveckling på några spelare. Och spelet är oerhört mkt bättre jmf med förra säsongen, PP undantage
{6870}: Det är klart att må ibland blir bananas när man ser lager spela. Hur kan de ena matchen vara rätt bra och nästa bedrövliga? Eller matchen förresten, det skiljer ofta mellan perioderna.
Jag förstår frustrationen, men en del uttalanden är ju oerhört märkliga. Vi ligger topp fem, men måste värva typ sex spelare för att komma upp till femteplatsen?
hanzon: Vi är i princip topp fem nu. Visst finns det mycket att förbättra, men ibland är det fördjåvla mycket gnäll också. Man kan ju lätt tro att vi är klasser sämre än i fjol...
hanzon: Spelar nog ingen roll om dom har koll på motståndarna. Vi har inte spelarmaterial som räcker, det är den enkla sanningen.
Nu har vi traglat omkring i 30 omgångar och det mesta är lika dåligt. Beror inte på tränare , eller annat, den enkla sanningen är för uselt spelarmaterial, tror vi kan konstartera det nu! Inge kommer bli bättre efter 35 omgångar heller...
nattsvart försvarsspel. Pinsamt hur man går bort sig i egen zon. Många gånger funderar man ju på om vissa hockeyspelare har spelat hockey förrut. Vad är det som gör att man inte vet hur man markerar från match till match?
hanzon: Ja, det kunde stått fyra fem noll efter 3 minuter och det är ju inte så bra :-) Och den där 300 kg femman får fortsätta, det är obegripligt. Ser inte ledningen hur tröga dom är, eller?