{5647}: Skrämmer är kanske fel ord då, kväver dom. Han kan verkligen få våra spelare att underprestera, inte överprestera. En inte helt bra kombo. Hursomhelst så har han lyckats med att föra oss till botten, den absoluta botten, av allsvenskan. Det säger en del...
Golden boy : Här sitter man och drömmer om att ha panterns fart i uppspelen. Paris lägger helt otroliga passningar i egen zon varenda gång, senast en lös lobb mitt i banan i powerplay, vafan?
Robin Ztorken L: varför Aj? Det är väl den allsmäktige Svartvadet som ska lämna, borde lämnat redan ifjol , killen värvar tränare huras och spelare som inte presterar men ändå sitter han kvar och drygar sig .
hockey_21: Får vi inte det bör AJ lämna skeppet! Nu har han fört oss från bottenlag i SHL till bottenlag i Allsvenskan! Kan någon klok människa berätta för mig hur man kan misslyckas så kapitalt.
Vet att någon skrev att NHL coachning "Management by fear" inte funkar här. Undrar om det ligger något i det, skrämma spelare till "kvävning"
Mydar: För att återgå lite tidigare gällande den mentala biten så finns det ju proffesionell hjälp att få, har själv jobbat med metal träning något alla stora idrottare sysslar med, man jobbar helt enkelt och systematiskt med det mentala rummet, man övertygar hjärnan att man kan vinna världsmästerskap etc vilket gör att kroppen och hjärnan tror att det har hänt och man kan prestera utan minsta nervositet eller låsningar.
En vän till mig har jobbat som just psykolog åt Modo, det var under guldåret och året efter, men jag har ingen vetskap av att man använder sig av någon annan idag?!
Läste på facebook att Oscar Pettersson, Emil Alba och David Deutch följer med A-laget ner till Skåne imorgon. Blir intressant att se vilka som inte följer med.
#stekhet
?