NuMo:
Haha, ja det där hade man nästan glömt. Kanske alla tiders mest solklara tripping och då bortser vi ändå från klubban som Foppa får invirkad mellan sina armar.
Ett klipp till från samma match. Så här gick det bra att göra förut. En del hävdar att just det här är anledningen att det inte blev så många huvudskador förr.
Foppa blir i alla fall förbannad för att han "tappar" balansen.
Någon som har biljett/biljetter över till kvällen? skicka mig ett meddelande, eller maila mig!
<3>[email protected]hanzon:
Jag tycker inte att vi saknar ledargestalter i MoDos trupp. Finns ett flertalet ledare.
Vad krävs enligt dig att vara en ledargestalt? Att man dominerar rent hockeymässigt?
NuMo:
Otroligt vad lyckligt lottad man är som modo:it när man tänker efter. Vilka andra klubbar har fått se sådana superstjärnor dra på sig klubbtröjan och bjuda på show kväll efter kväll?
Trots att han hade problem med foten så dominerade han ju i princip byte efter byte och gjorde som han ville.
21 - Foppa - 21
Plockar upp en väldigt gammal tråd för ämnet. I morgon skall vi hissa och hylla Foppa igen. (Kan ju aldrig bli för sällan.) Kanske skulle det ha varit en egen tråd för det, men samtidigt så kan det vara kul att gå tillbaks för att läsa lite hur vi skrev om honom för sisådär 12-13 år sedan här på Hockeysnack.
Dela gärna med er lite klipp och egna kommentarer om dina bästa minnen av Peter Forsberg.