Jag säger inget om nivån, men om det är denna nivå de ska ha då för de 1) se till att hålla det i varje match 2) se till att nivån gäller för bägge lagen.
Just nu är det för ojämn nivå och det stör mig enormt, finns ingen konsekvens i matcherna eller mellan matcherna.
Kan ge mig fan på att de nu inser att de tagit billiga utvisningar och därför kommer sluta blåsa helt.
S-vikaren: Jag brukar inte klaga på domarna, men nu måste jag ta JFK´s parti.
Tre helt obegripliga utvisningar för oss, obegripliga! Nu ger domherrarna löven matchen, klart som fan att dom målar i 5 mot 3, jävla svin!
Med det sagt så MÅSTE MoDo-spelarna kyla ner sig och inte gå på provokationerna. Endast löven som vinner på det här, ju mer hockey det spelas ju mer fördel MoDo.
atomragnar: men hur kan domarna ha en del i hans spel .. Heter det översyn eller tolerans .. tja men det är ju han ..det är ju hans spelstil !! Konsekvent .
{5647}: De kan mycket väl avgöra hela matchen på detta. Har de ingen som helst jävla känsla? Nog måste de insett att även den första var extremt tveksam?
Modo4321: Nu får de byta ut domarna. De tre utvisningarna de tagit är alla tre fullständigt felaktiga. Tre av tre i samma period. Faktiskt skandalöst uselt.
{5647}: Hur i HELVETE kan de ta en 5-mot-3 när Löven-spelaren stormar in i målgården??? Så in i helvetes jävla bedrövligt. Domaren står ju fan 2 m ifrån.