Gavelo: Hade gillat dej ändå. Det finns typ 3-4 personer härinne som alltid har rätt, du är den som ändå accepterar att du inte hade rätt. En väldigt bra personlig egenskap, så all respekt från mej.
Tillägg. En väldigt stor komplimang alltså. Att vara självsäker, men kunna ändra sej. Stort
Ja är han namngiven trea så kan han gå fritt mellan klubbarna vid behov, det är en säkerhet klubbarna brukar nyttja för att ha en extra målvakt att tillgå efter fönstret stänger.
Han kommer alltså vara kvar i IKO och träna med dem men kan skickas till modo om vi får skador på våra målvakter.
.eliteprospects.com/player/19493/emil-johansson tips på bra spelare från lägre serier om ni nu behöver en till back. En hård spelare som spelar på gränsen till ovårdat men samtidigt har lite strul med alkoholintaget så borde ha lätt att komma in i gruppen. Mejla glader vet ja!
Helt rätt, vi måste värva för nuet, vi kan inte gå och avvakta och spara pengar, då står vi där sedan och undrar varför inget hände. Är ju skit samma om det är 11 omgångar kvar, fyll på för att vara stå starka som möjligt i ett ev kval.
De som säger att vi inte ska värva, vill ni gå in i ett kval mot Väsby eller KIK med
Styf, Wallinder, Åhström, Lindewall, Tjärnström och Strömgren i uppställningen?
Costanza: För Gladers del är det nog så illa tvunget att ryssen karantänparkerar i slottet och formligen ÖSER in mål med sitt fina youtubeskott. Annars kommer nog Glader känna att Övik är väldigt långt från familjen, misstänker jag..
{6870}: In med allt. En finsk Krizan är välkommen även om jag dyrkar Peters och hans insats denna säsong. Jag skulle vara vansinnig på försvaret om jag vore honom, men läste ju innan värvning att han är tokstark i psyket till skillnad från oss tangentbordskrigare.
{9315}: Shit om man har koll på laguppställningen/kedjeformationerna strax innan den släpps måste det ju fasiken vara Magnus S eller Piva själv som sitter där :)
Tillägg. En väldigt stor komplimang alltså. Att vara självsäker, men kunna ändra sej. Stort