Marrdin: Gissar att åtminstone 90% här har sett Band of Brothers, den var svår att missa när den gick på TV. Och skulle inte kalla en serie från 2001 för "gammal".
Silly: jag såg om en gammal serie häromdagen. Då fick man ett väldigt bra perspektiv på vad ledarskap betyder för en grupp. Ni som inte sett band of brothers, gör det så förstår ni vad jag menar. Jag saknar en sån kapten nu.
TIK_TIK: ja blev dumt när hon skulle improvisera med en finne som inte är på bra humör eller bra på engelska. Hade behövt lite mer pondus ingen intervjun. Gillar dock Frida
dempa: Han får ju så fruktansvärt med napp varje gång han trollar så är väl lätt att bli beroende då. Tycker folk borde börja inse att han bara gör det för att driva med vissa, men icket....
{10522}: jo men vafan tacklingar efter period/match är slut borde fan alltid bli utvisning. Sjukt farligt du börjar ju direkt slappna av. Kan gå riktigt jävla illa, hade också varit arg
{10522}: vore inte alls dumt om vi lyckas ta 2 matcher på raken nu tidigt på säsongen och börja bygga avstånd nedåt.nnHv får gärna torska. Timrå får gärna vinna så att Möglet förpassas till nedre regionerna.
Bad_Brett: Det tror jag inte, men jisses vad årets serie känns tuff. Magkänslan just nu är HV och Leksand i botten. Känns som att LIF köpte grisen i säcken av oss med Lyttinen och Rondell. Apropå Walli. Ja killen är lite speldum. Men sätt han på att checka, tackla och jaga motståndare i fulla knyck, så levererar han. Apropå Josh, var det inte JFK som hade en utläggning på att han inte var så bra, när han blev klar för Rögle?
Men ja, den är fantastisk.