SuneMangs: Aj aj aj. En sån situation bäddar ju för ett ”miracle on ice”. Man ser rubrikerna framför sig… näe hellre en av deras ordinarie mediokra målvakter, än en svintaggad hungrig junior som får chansen att visa upp sig trots allt. Kan gå åt bägge håll detta. Huvva!
Sigge: jo men finns det ens en enda center ute som ens är i närheten av det vi behöver ? Följer inte alls marknaden så genuin fråga. Brukar väl vara stendött såhär års. nn
Costanza: Tycker MoDo skall snegla mer åt den tjeckiska ligan om inte i år till nästa säsong verkar år efter år dyka upp riktiga kap från den ligan. Kolla Tomasek ex och kollar vi i Finska ligan har vi ännu en lite under radarn tjeck som ligger i topp i poängligan. Mer tjeck åt MoDo!!
Bingobongo25: Jag gillar galningar på isen, men litar på dig. Får glädjas åt galningar som TIK-token Modano på forumet. Han säger som det är och jag gillar det.
jonsson: Hoppas verkligen inte på den värvningen sett honom för ett par år sen då jag följer Detroit i NHL slaviskt. Otroligt trött spelare redan då, och har svårt att se en uppåtgående trend där tyvärr. Bra storlek osv men ingen som kommer göra någon skillnad för oss mer än bredd tyvärr
Chamez: Drivmedlet Tyler Bensin kändes billig med 1,4 miljoner SEK i lön. Plånkan har många sedlar kvar där i facket som slovaker och transatlanter vill åt.
Chamez: Pittlick kanske är billigare nu när ingen nappat. Där har vi en center som kan skapa grejer framåt. Skicka ut Jasek på en kant alternativt övergång till Finland.
JoJo2613: Finns säkert ett gäng, men de vägs säkert mot Niederbach och hur han driver JeppeO och Granen. Med det sagt, värvar gärna en ny center redan nu innan januarifönstret och det kaoset.
Monno: Nu har vi redan fått in en forward så det enda intressanta borde vara en center. Om Hinken landar den där Panik blir jag grymt besviken på honom igen. Det bara skriker Hutsko-flopp om honom
Framnäs: HAHAHA ja för fan, iaf om det faller ut väl. Då kan man garva åt det. Blir det total flopp blir det en plåga men då lider man antagligen redan så jävla mkt att det är skitsmma. Winwin.
Enligt uppgifter till Hockeynews är MoDo också intresserade av slovaken Richard Pánik, som nyligen avslutat ett korttidsavtal med Slovan Bratislava. Pánik har meriter från NHL och skulle kunna tillföra ytterligare erfarenhet och spets till laget.
{7426}: Gillade aldrig ”King on ice” som design när det först lanserades heller. Kändes som en logga för en pizzeria redan då. Men tröjan i sig går ju in i facket retro/nostalgi, speciellt med 90-talsdesignen runtomkring. Gör mig inget att man kränger sånt.
Jag fullkomligt älskar plåten som användes innan den (93-95) och köpte det mesta från shoppen med det ifjol. Vet att många inte är mycket för den heller.