I övrigt, i valet mellan Timrå och Frölunda så kan du inte påstå att det var ett felaktigt val. För isf har du missat hela denna säsong, alternativt kan ingenting om hockey.
Enström - Per Hållberg - Minus Viklund - Victor Hedman - Plus Andersson - Atvars Tribuncovs - Plus Morrison - Andreas Salomonsson - Plus Horava - Fredrik Warg - Plus Micke P - Marcus Jonasén - Minus Döme - Magnus Wernblom - Minus (ja, faktist) Kuusela - Patrick Yetman - Minus Blatny - Jari Tolsa - Plus Hellström - Tobias Forsberg - Minus
5 Minus, 5 Plus. Hur ser det ut för Timrå för att göra denna empiriska jämförelse fullständig? ;)
Klart vi hade ett flyt genom hela slutspelet ifjol, men att påstå att vi vann på tur är ju bara löjligt. Kan inte tänka mig att man vinner en serie över sju matcher på tur
Enström - Per Hållberg Viklund - Victor Hedman Andersson - Atvars Tribuncovs Morrison - Andreas Salomonsson Horava - Fredrik Warg Micke P - Marcus Jonasén Döme - Magnus Wernblom Kuusela - Patrick Yetman Blatny - Jari Tolsa Hellström - Tobias Forsberg
Jepp, bara att förbereda sig på att spara pengar på att slippa gå på så många matcher i vår. Lysande. Dessutom kommer jag inte att behöva oroa mig över att missa några semi- och finalmatcher p.g.a. kursen jag går.
Berka: Fattar inte att dom kan vara så dumma att dom väljer timrå igen.Finns inte en chans i helvete att vi vinner igen.Modospelarna får skylla sig själva att det blir respass i kvarten.
Berka: MoDo har gått och glänst i sina guldkavajer under ett års tid och jag är övertygad om att både spelare och publik redan har räknat med att segra i förskott.
oraklet: Varför då? Timrå e bra å har spelare på väg tillbaka, medans modo dras med en del skador å har kanske inte spelat den bästa hockeyn de 5 senaste matcherna. De blir nog jämt så de förslår =)
Salle: Jag ska skaffa lösnaglar för de e åtgång på dom i slutspelet! Senast mot tik hade jag magkramp i 2 veckor så man kan ju vänta sig något liknande igen!
Hoppas MoDoratorerna har vältränade fingrar. Nu blir det livehockey på tisdag. Vore bra med en vinst, eftersom jag måste ut i Timråklasser på onsdag också.
shinzawai: Fast samtidigt, vilken njutning och vilken spänning det kommer att bli att följa matchserien. Men visst kommer man stå där med skakiga ben och önska att man vore någon helt annanstans...
Wayne Gresky: HAhaha jo jag förstog de =) Slipper vi dras med massa skador så kan vi ta oss vidare! Men blir de som de varit under större delar av säsongen så blir de tungt, speciellt då tik fått in lite bra spelare igen å spelat stabilt på slutet. Men de blir jobbigt å ev några extra besök hos läkaren!
Wayne Gresky: Tycker det ska bli grymt skoj att möta Timrå igen! Vilka matcher vi kommer att få se! Jobbigt för nerverna, visst, men det ska bli grymt roligt.