Han har verkligen fastnat i den situationen. Kunde knappt genomföra intervjuerna när inte tränarna hade samma fokus på det. Man skulle fan göra ett klipp och lägga ut på youtube. "Kommentator kommenterar sista femton minuterna i en match. Spelar ingen roll vilken filmsekvens man lagt bakom kommentarerna. "Gorbatjov vinglar in framför Duman", "JAS-plan störtar rakt ner på Stockholmare", "Kungen gifter sig med en tysk-brasiliansk bralla", "Grävling gräver bort fundamentet på Kaknästornet" -------Videll, mår bra efter situation bla. , bla, bla......
Robin Ztorken L: Jag var mycket tveksam till Halloran men tycker att han har spelat bra och jobbar hårdare än vad jag trodde, men han behöver verkligen få göra ett mål. Kommer släppa då. Vela är en bra värvning. Går inte att argumentera emot.
Dundee: Ja, oavgjort borta mot ett av de lagen som är i bäst form tyder på snabb utgång i slutspelet? Tycker att vi gör en bra match. Vi har nog förhoppningsvis en nivå till. Nåja, tur det är många matcher kvar innan slutspelet.
Confusius: Och i sekvensen innan när vi försöker få ner pucken i täljezonen tar det på linjedomaren och pucken går inte fram till Modospelaren. Sista rensningen när Agardh inte får ut pucken ser han ut att få ett slag över armen.
Nej, mina vänner. Ett bra lag har tur, det har vi inte i dagsläget
+ 3 mål framåt + bra fart i åkningen + Målvaktsspelet av Tex
Sämsta från ikväll.
- Spelar ej klart varje period - Powerplay - Passningsspelet
Det är en lång väg att vandra, men som vi uppträder nu så blir det ett kort slutspel. Synd vi ej fick lös Wernblom hade behövts i ett slutspel vi saknar dom här spelarna som spelar på gränsen. För mycket finlirare i laget. Men nu är det bara bryta ihop och ladda om för imorgon mot Hästen.
Blev ett jävla antiklimax det här. Fan vad det kommer snackas från andra supporters nu. Men MoDo förblir störst. Dom vet bara inte om det. Draken lyfter i motvind.
Majbrasan: Karlin hade alla chanser att leda laget in till slutspelet med stor serieledning.
Istället bestämde man sig för att träna ned hela laget så vi går in i slutspel utan självförtroende och en tappad serieledning. Flopparna som Hinken betalat dyra pengar för gör inte saken bättre...
JoakimE: Tyvärr är det dessa kommentatorer man har i HA.
Förövrigt så är det ju rent uppenbart att Videll får ett felskär och jag förstår att SSK supportrar är upprörda men gör Niederbach egentligen något fel där? Hur ska han kunna veta att Videll kommer att få ett felskär.
Modo-Målet: Brickley gick ju faktiskt ner och täckte skottet. Varav pucken dimper ner hos 2(!!) MoDoiter, den ena av dom tar pucken, har den helt under kontroll på bladet, men lyckas ändå inte få ut puckjäveln. Helt sanslöst!!
Greenwolper: Helt sjukt vad det ges bort poäng, 3 p imorgon så har vi 5 p serieledning. Så typiskt att Lööke fick bli matchvinnare,vad gör våra nyförvärv?
Confusius: Vilken sur jävla smak, igen. Nej det här var inte en rolig torsk. Nu är det inte spelet det är fel på, vi gör mål, vi får in trafik men blir slaktade av extremt dåliga insatser.
Sen straffarna, ja både Brickleys och Hallonets straff förtjänade ett bättre öde.