Godmorgon på dig. Jag hade tippat 4-2 men tyvärr (fel ord kanske) så kunde inte Anaheim låta bli att göra ett mål för mycket.
Påhlsson var i alla fall mycket bra, som vanligt och fick en massa beröm. Samme jobbar verkligen riktigt bra över hela planen och det syns att hans insatser uppskattas av både ledare och spelare i Anaheim.
Seriöst tror jag på 4-2. Kariya får väl lova att vakna nu. Nu kommer jag dra mig mot soffan. Gonatt på er alla som inte behagar vara vakna i periodpauserna eller när matchen är slut.
Dubbelmål, du vet. När jag var fyra år och gick på hockey med min far så trodde jag det gick att göra. Det blinkade ju in flera mål åt gången från de andra matcherna.
När man är fyra har man aldrig hört talas om fördröjd rapportering...:)
Hälge: Tja, jag vet inte. Själv blir jag alltid beskylld för att ha knepig humor så jag vet inte om jag törs uttala mig. Men hade jag uttalat mig så hade jag nog sagt: Ja.
Hmm, funderar på om den där förklarande texten om situationen med HS suttit där längst uppe i gästboken hela kvällen. Min observationsförmåga är tydligen inte den bästa, har jag märkt vid ett antal tillfällen. Får väl i varje fall tacka den ansvarige moderatorn för den texten som borde lindra den värsta ångesten hos HS-skribenterna.
Sahlander: Jaså, jag som trodde att det enda som hände var att man blev stämplad som ytterst tveksam. Jaja, vissa slipper ju tydligen bildas under sommaren. Skulle nog blivit kung på karameller ändå...
Sahlander: Sitter och funderar på hur man blir utnämnd till pekDon. PekDon Sahlander, hmm låter lite grann som någon tveksam chefsfigur typ killen i The Office.
Brandväggen är den vägg som alltid ser till att du inte kan göra just det du egentligen vill. Det vill säga, det är den väggen som oavsett hur du vänder datorn alltid är i vägen.
knaskamilla: Äsch, det kan nog hända den bäste är jag rädd. Eftersom jag nästan aldrig är online och knappt skrivit ett enda inlägg så har jag naturligtvis heller aldrig råkat ut för några stavvfel eller grammatikfel och skulle dessa ha inträffat så skyller jag på Bill.
Jävlar. Här satt jag och oroade mig över att ha råkat skriva "Härösand" i ett tidigare inlägg, och så missar jag på en sådan där grej... Nåja. Varsågod! =)
Däremot vore det mycket tragiskt om de gjorde det. Hockeysnack är det som drar besökare till hockeyligan.se och att ta bort det som drar mest folk till en hemsida är dumt, för att inte säga rent idiotiskt.
Men att de får, det råder det ingen tvivel om.
Ser du det här Marcus så skall du veta att många här står bakom dig och vi hoppas alla att du eller vi tillsammans skall kunna lösa det här så att vi får behålla hockeysnack. Det finns inte en chans att ett annat forum skulle kunna ersätta det som vi har här. Detta är en gemenskap som fört supportrar från runt om i Sverige närmare varandra. Själv har jag träffat flera av de som jag knutit kontakt med här, både de som håller på mitt favoritlag och med supportrar till andra lag.
Godmorgon på dig. Jag hade tippat 4-2 men tyvärr (fel ord kanske) så kunde inte Anaheim låta bli att göra ett mål för mycket.
Påhlsson var i alla fall mycket bra, som vanligt och fick en massa beröm. Samme jobbar verkligen riktigt bra över hela planen och det syns att hans insatser uppskattas av både ledare och spelare i Anaheim.
Forza Anaheim.