fighter: Okej, det är inte glasögon du saknar. Det är brist på hockeykunnande som är problemet. Det är två jävligt bra avslut och han får ingen hjälp alls. Han har i övrigt gjort flera idioträddningar som sett till att Timrå är med i matchen.
Poffa: Det hjälper inte med 1000glasögon 2 mål på 27 sek,är det bra det bara för att det är modo som gjort dem eller? var dom helt otagbara bara för att det är modo som gjort dem eller.
MODOJohan: TIK blixtrar till med giftig skridskoåkning och kontringar. Sen har de 5an med Gabbe MPS och jag tror Sonnenberg. Det är jämt och min gissning är att det är 2 lag som är rädda om sin poäng i sista.
Poffa: Jag tror inte han sett matchen, kikade på vilka inlägg han gjort under kvällen och det mesta tyder på att han inte ser på drabbningen, vilket gör det väldigt märkligt att han kommenterar enskilda insatser.
fighter: Såg du vilka skott det var? Har du sett vilka räddningar han gjort? Intressant slutsats att en målvakt måste ha ett visst mellanrum mellan de insläppta för att få godkännt, oavsett kvalité på avsluten.
spud: Jag älskar icing i alla dess former, inget slår en härligt brutal icing i ett avgörande läge. Konstigt nog har jag inte sett nån video med en massa highlight-icing:ar på Youtube..konstigt.
Jag tror att det slås något slags rekord i konstiga påståenden i kvällens sändning. Vi spelar visst både i Västerbotten ikväll och har sparkat Harald Lückner...
MorganaLefaey: Obefintliga. Och nästa år är det redan klart att vi kommer åka ur (det har oraklet Bad Brett sagt). Man kanske skulle byta sport. Basket kanske?
Nikki Nine: Det enda bra med detta är att Timrå vinner sällan när de leder.. Hur det går ihop vet jag inte, men så är det. Dessvärre vinner de ännu mindre när de ligger under.