Rytter: Jo , men som sagt låt han bara bli varm i kläderna, han har tränat hårt , men bara nackdelen är att han ej har spelat någon match som sagt.. han kan bli en ledande spelare i eran första kedja
gjort 2 ispass med klubben, samt spelat 1.5 match :)
Det lär komma, han är faktiskt mycket bättre än jag vågat hoppats på efter ett så långt uppehåll. Intressant att se vad han kan göra när han blir varm i kläderna.
Syns att han spelat länge på en hög nivå, rejäl och har en ide vad han ska göra hela tiden. Saknar speeden men kompenserar det med att vara smart.
{5647}: såg Malmö igår, vinst över Rögle, sa i en intervju att de tränar på att spela taktiskt o försiktigt inte rusa bort sig som de gjort många gånger, nu har de fyra raka segrar, de insåg att de inte kan spela tokoffensiv utan väga tillfällen
{5647}: Samma djävla idiotiska kortpassningsspel i egen zon och mittzon.
Är coacherna så korkade att de inte förstår att vi inte kan spela så. Använt sarg ut eller chippa ut den så vi får nytta av våra ytterforwards. Det här börjar likna hönsgård.
{5647}: Skulle man anställa en tränare nu efter att han sagt att han tror på Styf så är det ju som att säga att ”du gör ett dåligt jobb” bakom Styf’s rygg så det kommer nog knappast ske.
Modo bör kanske gå tillbaka till grunderna och spela enklare ist för att rusa på alla puckar, det är så sjukt naivt. Tex. varför skall vi starta anfall så fort vi får pucken, väldigt mycket bättre att vända hem och anfalla samlade.
{5647}: Jag ser faktiskt inte kvällens match, men mittzonen var katastrof från modos sida sist så jag förstår hur det ser ut. Men styf har svårt att se problemet då han satt ihop laget på (enligt mig) ett jäkla märkligt sätt.
Gavelo: Jag tror inte att jag sett en enda markering värd namnet i mittzon. Det ser fördjävligt ut. Svårt att säga att det verkligen ser ut som att man har hittat ett spelsystem.
gjort 2 ispass med klubben, samt spelat 1.5 match :)