Varför i hela friden diskuterar ni det där här och nu? (Först tänkte jag fråga vad ni diskuterade, men det senaste meddelandet klartgjorde det ganska bra...)
Paddan: Hoppas verkligen MP tar sitt förnuft till fånga och kommer tillbaka nästa år. Förstår inte varför han skulle vilja spela i det där media älskade laget... Jag har gått hockeyskola där och jag kan upplysa om att det inte finns något tråkigare ställe på denna vackra jord...
Björn VII: Jasså, det var så du menar. Ja ser fram mot den dagen vi kommer att förstå varandra till hundra procent i ett meningsutbyte. Kanske i en NOKIA 3310 eller något liknande. (Ren chansning på modellen.)
Paddan: Ja, han behövde nog det där mer än någon annan.
Hedlund och Wilde fick mycket beröm. Det känns ju riktigt bra, tror att den lille giganten är helt klar given, han kan nog känna sig relativt säker från att Lehtinen skall ta hans plats :)
Hoppas nu bara inte att Damgaard åkte på ngn allvarlig skada.
Wewillwintoday: Enligt modohockey.se så var det utsålt, så jag antar att det var någon där ;-) Detta bekräftar också tesen om att så länge jag håller mig borta från HS under tiden som Modomatcherna spelas så vinner laget.
Varför i hela friden diskuterar ni det där här och nu? (Först tänkte jag fråga vad ni diskuterade, men det senaste meddelandet klartgjorde det ganska bra...)