Bössa 68: Eftersom det troligtvis var ett slag och ingen vridning eller förslitning så kan det nog vara en blödning. Men som sagt, jag har mest läst på om knän på min fritid och inte heller så jättemycket.
TickledDonkey: Och slump att Frycklund och P Berglund ser ut som tvillingar och är från samma stad och verkar vara ”fina killar”…🤔 Verkar vara nåt med vattnet i den staden också, precis som i Ö-vik, men kanske något mindre smickrande för deras del då
{10015}: om man vrider benet åt helvete? Vrider knäskålen? Skadar sig i ett ytterläge med maxbelastning? Aldrig. Ont efter stört hårt rapp i knävecket? Ingen aning men han lär väl knappast rappat av knäet. Vi får se på måndag, jag är försiktigt positiv.
{10015}: Är på andra året i läkarprogrammet och kollat lite på knän, på baksidan finns inte lika mycket saker att skada allvarligt som framsidan. Finns en liten menisk plus två väldigt starka ligament. Är försiktigt positiv just nu att han inte ska vara borta alldeles för länge.
{5647}: Ja fast det skulle man ju bortse från. Kalle är en mer komplett spelare för mig bättre produktivt än Sebbe, även fast Sebbe kanske är snäppet vassare i BP.
{5647}: Fast om jag förstod det rätt skulle man bortse från klubbhjärta och bara se till spelaren. Självklart har även jag hellre kvar en som vill spela i MoDo även om jag väljer Sam V före t.ex OP.
{7639}: I den nya uppdateringen säger dem att de inte kan säga något säkert men att han reser med laget hem, kan bara betyda en sak, han är skadad. Annars hade det varit klart redan nu.
Zource: Nja, kommer därifrån bytte logga när Tranås spelade kvalserien för några år sedan. De var nog hanteringen av traumat att Modo var skrämmande nära att vara i samma kvalserie den säsongen.
Men bra Modo koppling nu, då Holmström första tränaruppdrag var när han tränade min lillebrors lag (kanske snarare hans sons lag men men) typ björnligan.
Keriksson: hade nån en länk till Dif forumet? Folk måste vara helt galna ikväll. Typ alla finnar efter foppa vände den där sjuka Vm matchen från 1-5 till 6-5