{5647}: Aldrig är ett starkt ord. Tycker Carlson är värd en chans på sikt, som 7-8 back. DP kan man skeppa, tyvärr måste jag också medge att Djuse bör skeppas. Men Carlson hoppas jag man kan slipa.
Sven Tuta: Hur kan dumskallen Peter Andersson sätta in sjökvist på Modo igen? Det är sorgligt hur djävla dålig känsla Sveriges sämsta domarbas genom tiderna har. En femåring hade ju kunnat räkna ut att det bästa vore att vila sjökvist ett bra tag med tanke på de gigantiska misstagen han gjort mot Modo.
NuMo: Sant. Inte när Modo leder. Bara när vi ligger under. :-)
Nä men faktiskt inte så sjukt ojämnt så man kan tro. Ja Växjö har en jävla press emellanåt. Men vi gör ändå en relativt bra bortamatch. Framförallt som iom att vi är ett sämre lag än Växjö. Framförallt har Växjö mkt mkt bättre självförtroende än oss.
S-vikaren: Gynge får en tackling av Hedman, dör, får inte med sig utvisning, kliver upp och backcheckar i full fart. Jävla fasoner. Visst var den hård men vrf spela över så mycket?
Monno: Victor har för dåligt spelsinne för att någonsin bli en stjärna, men om AJ kan skola in hans defensiv och han får en bra spelfördelare kan han bli en väldigt stor tillgång många år framöver.
Monno: Härligt Olofsson! Jäkla skott han har alltså. Bröderna Olofsson måste haft mkt ensamma kvällar vid datorn med tanke på vilka jäkla handledare dom har.
Sven Tuta: Jag håller på Modo, men när så förbannat trött på alla skittrupper vi alltid får ihop år dfter år. Det är så djävla trist! I vår lär vi inte heller få möta Hästen i kvalet, kommer förmodligen bli ett mycket bättre lag och då åker vi ut, för bättre är vi inte.
Vi kommer att spela kval 2016,det är nu redan så gott som klart. Finns inte ett skit som pekar på något annat scenario.
Robin Ztorken L: Visserligen har du ett Löven märke som klubbtillhörighet, men nu måste du förklara dig. Ena stunden är du här och har sympatier för Modo, nästa stund är du här och trollar.
Robin Ztorken L: Du är väl lite negativ nu. Visserligen var spelet inte det bästa mot Malmömatcherna. Men att kasta in handduken redan nu är väl lite drastiskt. Nu ska vi se om hårdkörningen innan uppehållet gett resultat.
Lite konstigt det där med Tomas. Som alla säger, inte är det väl han som skulle ha fått gå. C:a en vecka senare har det lösts sig med en ny klubb. Hm, luktar surströmming om det.
Vi tappar ju bort pucken mest hela övertiden.
Slarvigt som fan!