Grattis Anders Eriksson , bra att byta Timrå mot Modo efter 8 matcher , bli utvisad i match 55 , så ni släpper in mål som leder till kvalserien .... sen bli utvisad när Växjö gör 2-1 i match 7 kvalserien
Salle: Ja...ikväll släpper vi tyglarna lite märker jag. Sorry...reptilhjärnan är skadeglad som fan. Men konsulterar jag förnuftet är jag mer bekymrad över er situation...
Modoante: Modo och Södertälje spelar oavgjort i sista omgången och spelar bort varann från Elitserien.Samtidigt spöar Rögle Örebro hemma för en jublande glad hemmapublik...
Det positiva med alla själlösa a-lagare från Timråboken är ju att man snart kommer att radera sitt jävla konto eftersom detta forum saknar moderatorer, då kan man använda den halvtimme per dag man häckar här till något vettigt, som att rengöra naveln eller klippa tånaglarna.
Hånen lär ju inte direkt minska om vi åker ut i praktiken heller.
Sawchuk: Vad vet du som inte vi vet? Dessutom blir man bara nedflyttad en division. Fast å andra sidan så är det väl enda chansen för att få spela derbyn mot M0D0.
Men herregud, när SSK viker ner sig totalt så ska såklart Rögle komma och ställa till med besvär. Hade de bara gjort sitt jobb och tagit 4-6 poäng mot Rögle så hade vi varit i princip klara nu.
Du har fan rätt. Tack. Det lättade trycket över bröstet något :-/