Det blev radio och grillning på gården i stället. Kan du tänka dig att dom inte har canalen plussen? Mina källor kommer direkt från gnällbältesforum, strax ovanför spritbältets epicentrum. Tydligen fick Sormunen armbågsleden över näsonet.
Surmonen eller vad han heter tittade närmare på Jocke Lindströms armbåge. Jag vet inte vad han förväntades hitta men något var det efter som han gick ut med det i en handduk som han höll kärt vid ansiktet.
Lulefansen grinar fortfarande i deras grinforum över videoinspelningar . Någon tjomme som kallar sig Wester har en annan åsikt och sätter de andra på plats. Så kan det fungera på en plats där solen aldrig lyser under hockeysäsong.
En betydligt trevligare ton på Frölundas fans än Luleås må jag säga. Grattulationer för segern och inte en massa gallspya om kärringar, horor, bögar och annan skit. Dessutom bjuds det på betydligt trevligare ishockey oxå.
Glädjeyttringarna efter segern är både moderata och återhållsamma. Fast än så länge har ju lagen vunnit varsin helt obetydelsefull match. Det är nu det börjar.
I tipstävlingen har finalisterna börjat att utkristallisera sig. I final är: scim, poffa och Frisco. Troligen blir det inga fler finalister och troligen kommer dessa att göra upp i en liten serie. Tävlingsrådets policy är dock att inte offentliggöra exakt hur tävlingen fungerar så att ingen ska kunna topprida några regler.
Skönt att vi vann i dag! Hoppas på vinst hemma på tisdag nu så kanske det går hela vägen till final! Men det är två bra lag och det är synd att bara det ena kan gå vidare. Lycka till MoDo OCH frölunda...
Grattis Modo! Ni krossade oss idag! Visst vill och hoppas jag på att vi tar er på Tisdag, men det känns faktiskt riktigt svårt nu. om ni går till final hoppas jag på att ni bankar till Färjestad!
vfvf> Tala för dig själv. Sen vill jag säga grattis till modo, 7-2 talar sitt tydliga språk (som det står just nu). Men det är ny match på tisdag så nu laddar vi om. 1-1 i matcher.
Tack Magdalena Forsberg för alla de spännade och roliga tävlingar du givit oss under åren. 6 raka världscupsegrar, massor av guld, silver och brons med mera, med mera.
Sveriges bästa kvinnliga idrottare genom tiderna. TACK FÖR ALLT!
Nä, skandal att inte alla får möjlighet att proklamera sina tillmälen angående den orangea arenan lite oftare, och då till allmän åskådan. För övrigt så behöver jag väl ingen assistans längre...då.
Biljetter till Modomatcher blir aldrig värdelösa. Biljetter till Gbg. är det väldigt ofta däremot. Som tur är kan man våldgästa sina svärföräldrar och kidnappa deras canal +. Synd bara att de inte har en internetuppkoppling också.
Just nu spelar Modo-Malmö i J-20 Semifinal.Efter två perioder så står det 2-2.Modos mål har gjorts av Johan Agu och Jonas Almtorp. Vill du följa matchen så gå in på mitt länktips....
Eftersom jag är så bra på danska, så översätter jag skauningens inlägg till svenska:
"Jag nöjer mig med att beskåda vårt uttåg ur slutspelet i Götet på torsdag...och min nyfunna möjlighet att krossa allt motstånd i inläggstoppen....*vrooomvroom*"
Jag n;jer mig med att besk[da v[rt utt[g ur slutspelet i G;tet p[ torsdag...och min nyfunna m;jlighet att krossa allt motst[nd i inl'ggstoppen....*vrooomvroom|
knaskamilla skriver: -Imorgon ska jag dock på hockey! =)
Frisco svarar: Det ska jag med. Lite jobbigt igår mitt i all glädje att vara på Studenternas IP i Uppsala och se Örnsköldsvik vinna dubbelt i ISRACING-SM samtidigt som SMS:en haglar in med suddenförlust. Men imorrn då tar vi dem....
knaskamilla svarar: Idag ska jag på hockey. Frisco med. Kanske vi syns i templet.