Ser att det pratas om ny arena här. Har det hänt något mer i detta uppblåsta projekt? Sist jag frågade var uppgifterna minst sagt svävande. Eller - är det här MoDos svar på IT-bubblan?
Kolla nu dyker vår store center "Huge" in, så Brynäs spelar nu 2 mot 5. Darra MoDo!
Jag funderade annars på att typ inte stänga sovrumsdörren (sker inte direkt ofta i vilket fall som helst), så borde det fungera utan borrmaskin. Hmm... Nåväl. Det kanske hinner ordna sig innan nästa sekel, då jag får bredband.
Tack för tipset. Det tog lite tid att hitta bland alla tröjor och annat krimskrams men lyckades till slut och måste säga att nu såg den ju ÄNNU *fräsigare ut.......
För att göra det enkelt... HILTI = Borrmaskin model XXL. Fina grejer. Vi rev nästan en vägg med en sån då vi skulle fixa nätverket i lägenheten i Sundsvall.
Okej, jag vann ju faktiskt NuMs tävling. Jag får alltså vinna ibland. Ooohh, så skönt det känns.
Förvisso var jag också i det vinnande laget, men det är väl ganska orelevant? Du vann iaf! Dessutom gick du längre än mig i NuMs tippning (fast jag anser mig bortdömd p.g.a. mutor).
Har du något emot de sena nattmanglingarna här på GB:n? Så fort det blir lite fart i snacket så går du och lägger dig. Vart är världen på väg egentligen? Förutom att Frisco då är på väg till sängen alltså.
Jo, men det måste vänja sig. Det kommer att få arbeta ännu kortare tid när det breda bandet tar över lägenheten. (Det kommer att bli djävligt störande med den långa kabel som jag kommer att måsta dra från den bortersta väggen i sovrummet till den vägg i vardagsrummet som är så långt ifrån väggen i sovrummet som den kan bli, för övrigt...)
P.g.a. sjukdom har jag dock lagt ner alla försök att tillbringa min vanliga tid på HS, så det var bara en liten parentes mitt i alla stora tänkares vettiga resonemang.
Jaha, då var det öde som i anfallszon hos MoDo igen...
Spännande att besöka den här GBn - Känns lite som Silly Season: Först kommer ingenting, sen ingenting och sen begriper man inte var alla talanger kommer indimpande ifrån...
Oavsett om Foppa spelar eller inte så är NHL-slutspelet mycket intressant i mina ögon. Därför har jag gett min syn på conference-kvartsfinalerna i min presentation.
Apropå "tjusiga tröjor", var det ngn som såg Colorado´s nya(?) tröja på Sporten (tror jag det var) idag? Helt lila tröja med texten "colorado" diagonalt över bröstet. Inget mer. Kraftigt 50-talsstuk minst sagt men dj-igt snyggt!!
Tjatande om banor hit o dit... ska någon bana byggas är det Götalandsbanan. Tyckte trots allt att tråden handlande om en ny arena... i vilken stad? vilekt lag? mm? Kan ju inte ha en överskrift om nåt som berör och intresserar och sen börja dilla om järnvägsspår?!
poffa: Foppa är 100% frisk. Colorados talesman säger att han ska vara med på torsdag. Har han inte hunnit bli lite sjuk igen innan dess så är han med. Om så i bara några byten.
Hmm, mig veterligt existerar inte ordföljden ”vackra Brynäs-tröjan” i det svenska språket. Det måste vara inom en mycket dialektalt begränsad del av riket där den kan användas.
På vilket sätt då om jag får fråga?