1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 504871 inlägg · 4189 ämnen
3031631 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: BBs statistikhörna
Bad_Brett: Min katt har lucka och går som han vill, går extremt bra ihop med grannens katt också och tillsamman har dom mycket mark att hänga på, dom brukar sova på varandras altaner.
Nisse och Hilding 😅

Sv: Silly Season
Nu är Karlin ute och grinar i expressen igen och ältar samma saker. Det blev för stor press när man sa att vi skulle gå upp. Jo vi har förstått din åsikt.
Sen ursäktar han sig med att vi vann mkt i början men fick kritik ändå... Men hallå, vilka lag mötte vi då? Spelschemat var så angenämt att journalister trodde att vi hade mutat någon. Och hur såg spelet ut trots att vi vann?

Tarasov: Alla kattägare vet att det är diktatur som gäller. Katten har alltid rätt.

Smurfen: Tydligen skulle SSK supportrarna tillsammans med sponsorer starta insamling för nån spelare, något för oss ang Bernadht tro??

JonteD:
Jag kämpar för katters rösträtt!

Bad_Brett: Missförstå mig rätt har inget emot katter men man bör ha dom kära under kontroll bara mina åsikt!!😎🇱🇸

JonteD: Mina katter har ett stort hus och en fin trädgård att frodas i. De går inte fritt i övrigt så du behöver inte oroa dig. Men jag tycker iofs det är trevligt när grannkatten hälsar på.

Bad_Brett: Ursäkta men katter som hålls inomhus e okej o dom som går i koppel oxo men katter som får gå fritt utan halsband och skiter i sandlådor o i folks rabatter dom är fredlösa!! Kommer kattor in på min tomt så får dom problem med min hund elr så får dom ett stolpiller som de står Gyttorp på!! Har inget emot katter men man ska ha dom i koppel elr under uppsikt så står de i lagen! Kom ihåg de alla kattägare det är samma regler för oss hundägare!!😎

Peja: Jag tror de räknar med att kommun eller sponsorer kommer gå in och rädda klubben oavsett.

JonathanF: Känns som att enda sättet att betala av skulden, realistiskt sett, är att gå upp i SHL. Frågan är om de som lagt budgeten för 26/27 ens tror på de intäkterna själva.

Zource: Din katt är icke imponerad.

JonathanF: är inte så man brukar göra. Om man har möjlighet att spendera NAP, då är det första spåret för många inom hockeyn.

En annan är: spendera först, tänk sedan.

Kapten Långnäsa: Okej , hade lite dålig koll på att dom åkte ut

3031631 · »