knaskamilla: Vet inte om jag ska bekräfta eller dementera. Hoppas att Modo lyckas värva några bra spelare till nästa år, några som blir "Modoiter". Här ska ni få några namn:
Peter Thorssell Jacob Kristiansson Lars-Ove Siktarii Knut Jansson Per-Erik-Lars-Thure Knut
Nej, det är ju det vi försöker påpeka, att seriösa hockeytrådar aldrig blir lika långa som de oseriösa... Men jag försöker iaf! Mer än vad vissa andra gör.
"Tidningen uppger också att Lehtinen skulle ha blivit utsedd till bäste back i Baltika Cup vid hans första och hittills enda landslagsframträdande förra säsongen. Det stämmer däremot inte. Visserligen var det en finsk back som utsågs till turneringens bäste, man det var Ilkka Mikkola, lagkamrat med Lehtinen i TPS under de tre raka guldsäsongerna och numera guldmakare med Jokerit." (ang. ÖA)
Länktipset handlar denna gång om Lehtinen. I artikeln kan man också läsa att det ryktas om att MoDo "kommer att låna Erik Leverström från Färjestad nästa säsong".
Vaddå inte attraktiv??? Det här är en jätteattraktiv stad. Vi har ett paradisbad, snart botniabanan, snart ett stort hälsohem för övergödda tyska krigsveteraner, snart lägenheter nära hamnen (fin utsikt över fabriken), snart en jättarena att leka så vi kan få hit toppartister som Samantha Fox. ;-)
Fritt citat från alla Ö-viks politiker, främst då från Vision 2008 innersta krets...
Tycker att jag borde få poäng för att jag hade nästan rätt, särskilt med tanke på att jag sällan ser på filmer av arten action (fast i det här fallet lägger man till komedi efter action, antar jag)...
poffa: Då får vi locka med något annat. Fritt inträde till frireligiösa möten, Säsongskort i hoppbacken, gratis fri pizza någonstans varje gång man gjort hat-trick. Ja listan kan göras både lång och rolig.
Åh, den filmen har jag ju sett! Men vad faen heter den? Dödligt vapen, va? Äh, vad håller jag på med? Din fråga lär ju redan ha besvarats av någon annan, medan jag suttit här och klurat...
Så en tråd måste alltså vara fortsatt seriös för att du ska hålla ditt löfte - att den är seriös i början för att sedan övergå till vanligt hsMoDostuk innebär alltså att du kan vara oseriös?
Det finns iofs Kinarestauranger i Övik också. Han kanske kan klara av MammaMia om han får smita dit ibland?