Frölunda - MoDo 060126
« Föregående · 665656 · Nästa » Till forumet
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Lumber Jack: Skit! Här sitter man och tycker att det låter bra och så gör Frölunda helt omotiverat mål.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Värva! Det här går inte. Fan, jag som trodde på SM-guld när Green höll på att sätta den.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Gusse: Karln ska hålla sig till fotboll. Fan han har inte hunnit med eller fattat nånting av den ädlaste av sporter sedan 80-talet.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Poffa:
Vet, men någon kanske var på plats och är online på hs via mobilen..
Vet, men någon kanske var på plats och är online på hs via mobilen..
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Någon som ser på matchen som kan ge en matchbild? Hörde bara att vf ledde skotten..
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Emma no15: Ulrik kompenserar, vad han kompenserar vet jag inte, men hn gör det.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Heja Leksand...Curre Lundmark får en mardröms start..in med Pirro kanske...
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Lumber Jack: Schysst av domaren att lura Frölunda på några sekunder i 5 mot 3.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Suck... Det känns inte tryggt när Krizan är på bänken.. Inget ont om Zakke men nu blir det mycket svårare att vinna.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Frisco: "En snabb puck som går över hela sargen till icing!" Har dom byggt om Scandinavium eller?
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Frisco: När stod Zacke senast? Gillar attityden annars : "Äh vi möter Frölunda. Perfekt att lufta andra målvakten" - om han nu är andra målvakt.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Lumber Jack: Fint att vår förstemålvakt är tillbaka i kassen. Fast reserven Krizan har varit hyfsad.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Dragan 2k: Inte det inte. Zacke ska stå och fixa en nolla i statistiken. Så blir det.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Frisco:
Det kan jag inte svara på men han har haft det tufft i de senaste matcherna han stått, Sampan får stå denna match också.
Det kan jag inte svara på men han har haft det tufft i de senaste matcherna han stått, Sampan får stå denna match också.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Frisco:
Salo är rädd för Salle, Salo är rädd för Salle, Salo är rädd för Salle...
Salo är rädd för Salle, Salo är rädd för Salle, Salo är rädd för Salle...
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Frisco:
Är det inte så att de står i nummerordning innan de får in vilka som startar?
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Intressant att Sandberg och Zakke står på platserna för förstemålvakt på swehockey. Fast någon röd färg har de inte fått ännu.
I övrigt så har Enström och Jonsson bytt plats igen.
I övrigt så har Enström och Jonsson bytt plats igen.
« Föregående · 665656 · Nästa »
Av unge Patrik Carlsson