Frölunda - MoDo 060126
« Föregående · 665680 · Nästa » Till forumet
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Modoante:
Säg inte det, VF ledde med 2-0 inöfr sista mot Djurgården och se hur det gick.. Dessutom spelar Modo i PP nu..
Säg inte det, VF ledde med 2-0 inöfr sista mot Djurgården och se hur det gick.. Dessutom spelar Modo i PP nu..
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Jaha, då var det kört då. Vi får leva på att vi trots allt vinner de fyra matcherna under säsongen mot Frölunda, om vi ser till det hela. 2 vinster, 1 oavgjord och en förlust. Det får vi vara nöjda med.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Modoante: Tyvärr går det så när man ger bort matchen innan den ens börjat..
Sv: Frölunda - MoDo 060126
piff: Fan, ingen ände på eländet. Nu tvingas vi sätta in reservmålvakten också.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Lumber Jack: Skit! Här sitter man och tycker att det låter bra och så gör Frölunda helt omotiverat mål.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Värva! Det här går inte. Fan, jag som trodde på SM-guld när Green höll på att sätta den.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Gusse: Karln ska hålla sig till fotboll. Fan han har inte hunnit med eller fattat nånting av den ädlaste av sporter sedan 80-talet.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Poffa:
Vet, men någon kanske var på plats och är online på hs via mobilen..
Vet, men någon kanske var på plats och är online på hs via mobilen..
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Någon som ser på matchen som kan ge en matchbild? Hörde bara att vf ledde skotten..
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Emma no15: Ulrik kompenserar, vad han kompenserar vet jag inte, men hn gör det.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Heja Leksand...Curre Lundmark får en mardröms start..in med Pirro kanske...
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Lumber Jack: Schysst av domaren att lura Frölunda på några sekunder i 5 mot 3.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Suck... Det känns inte tryggt när Krizan är på bänken.. Inget ont om Zakke men nu blir det mycket svårare att vinna.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Frisco: "En snabb puck som går över hela sargen till icing!" Har dom byggt om Scandinavium eller?
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Frisco: När stod Zacke senast? Gillar attityden annars : "Äh vi möter Frölunda. Perfekt att lufta andra målvakten" - om han nu är andra målvakt.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Lumber Jack: Fint att vår förstemålvakt är tillbaka i kassen. Fast reserven Krizan har varit hyfsad.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Dragan 2k: Inte det inte. Zacke ska stå och fixa en nolla i statistiken. Så blir det.
Sv: Frölunda - MoDo 060126
Frisco:
Det kan jag inte svara på men han har haft det tufft i de senaste matcherna han stått, Sampan får stå denna match också.
Det kan jag inte svara på men han har haft det tufft i de senaste matcherna han stått, Sampan får stå denna match också.
« Föregående · 665680 · Nästa »
jenza:
[Tyvärr går det så när man ger bort matchen innan den ens börjat..]
Vad menar du?