NuMo: Pax för gäspande vargen:)
Gäspande säl/Bäver?
486239 · Nästa » Till forumet
Sv: Gäspande säl/Bäver?
NuMo: Första gången för dig med att nån vänder skämt mot dig eller? okej, dom kanske inte behöver gäspa allt för mycket åt Foppa:)
Sv: Gäspande säl/Bäver?
Dawidovski: Oj. Du vände skämtet på mig. Finurligt. Nu får ju jag stå här med byxorna nere.
Sv: Gäspande säl/Bäver?
NuMo: Ursäkta? Tror nog att publiken i kempis får gäspa mer isåfall! kolla i tabellen så får du en liten ledtråd.
Sv: Gäspande säl/Bäver?
NuMo: Öhhh... okej... inte så kul med sin egen publik på tröjorna! dessutom lite svårt att få med alla i publiken på tröjorna:)
Sv: Gäspande säl/Bäver?
Dawidovski: Det finns en tråd som heter Apropå ingenting.... till sådant tjafs. Det är en tjafstråd.
Gäspande säl/Bäver?
Hej! är det verkligen en gäspande säl på Luleås tröjjor? isåfall borde ju Modo kunna ha en gäspande Bäver till nästa säsong på sina tröjor! Vad tycker ni om det?