1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507647 inlägg · 4189 ämnen

Hasse J


Hasse J
Hasse Jonsson va nyss på Radio Västernorrland!. Lyssna bara på slutet naturligtvis fick han frågan om när han tar över som Fys tränare för Modo.. Han verka inte så sugen.. Lät som att om frågan hade kommit tidigare.. Vad tycker ni andra här om den fysiska statusen på Modos spelare i A laget!?

Sv: Hasse J
MsÖ: Vi har avhandlat den frågan X antal gånger, det är ganska spridda skurar i frågan.
Själv anser jag att Modo bör byta fystränare och upplägg, balans träningen och skridskoåkning anser jag bör prioriteras hårdare samt att många juniorer måste skolas bättre i seniorhockey samt även förbättra sig rent fysiskt.

Sv: Hasse J
Gavelo: Instämmer nått måste ju göras även på den fronten..

Sv: Hasse J
MsÖ:
Hans J är inblandad i hockeygym så rimligen är väl han inblandad i deras fys.

Sv: Hasse J
Nej, Hans the Horrible fick aldrig nån Norris, men den utmärkelsen hamnar nog hos herr Hedman i år. Nominerad tillsammans PK och Drew som båda fått ta emot priset tidigare.

« · 1882865

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB