IF Björklöven - MoDo Hockey : 2023-02-10
« Föregående · 2465504 · Nästa » Till forumet
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2023-02-10
bollan123: Löven gör nått Modo inte gör. Man skjuter när man får läge. Och man träffar mål. Hoppas Tex kommer i form. Gudlevskis tar oss inte till SHL
+ 1
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2023-02-10
{5647}: Guden håller inte. Lika bra att det blir uppenbart redan nu.
+ 2
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2023-02-10
Confusius: Det här är varför vi inte kan spela juniorer i ett slutspel. Nu var det inte bara Jakobssons fel men högst iblandad.
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2023-02-10
{7639}: suck ser ut som tidigare matcher vi snurrar o snurrar o löven gör mål
+ 2
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2023-02-10
atomragnar: Ja, det är en jävla tur de har Stråhle. Vi får inte tappa folk och de får inte göra så enkla mål för att vi bjuder dem hela zonen.
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2023-02-10
MODOJohan: Haha tror löven hade varit ruskiga om de haft en vettig tränare så inte så dumt Stråhle står där ändå.
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2023-02-10
Bad_Brett: Nej, filmaren Rahimi äger honom. Rahimi äger domaren i allsvenskan som Joel i SHL.
+ 1
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2023-02-10
Vikingen: Domarna är en sak, sen en annan sak är att Rahimi och Olle Sarri i lövens bås tillhör skådespelareliten i hockeyallsvenskan
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2023-02-10
{5647}: Vi kommer aldrig vinna över Löven i bäst av sju med Wessner som domare. Bara att acceptera.
+ 13
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2023-02-10
Haha wessnerkomik aja visste man innan. Tom kommentatorerna tror rahimi åker. Men han kan inte åka förän han skadar
+ 1
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2023-02-10
Confusius: Rahimi slår sin klubba i sitt ansikte, filmar och vi åker ut. Sedan trippade Rahimi EJK utan åtgärd.
+ 12
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2023-02-10
RedNek: Det är inget stöd! Det är endast en egotripp för dessa grabbar
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2023-02-10
MorganaLefaey: Men björklöven skrev alltså ett mega lång kontrakt med Stråhle. De är ändå underligt de inte lyckats få till så mkt spel mer än förlita sig på individuell skicklighet på dyra importer.
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2023-02-10
bollan123: Dom vill få uppmärksamhet, på sitt eget bisarra vis.
Men nog måste väl Gudlevskis läsa den där bättre???
Vi rivstartar precis som sist, Löven gör mål i sitt andra anfall. SUCK!!
Men nog måste väl Gudlevskis läsa den där bättre???
Vi rivstartar precis som sist, Löven gör mål i sitt andra anfall. SUCK!!
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2023-02-10
MorganaLefaey: Hutchings måste vara den fegaste och grisigaste spelaren i Allsvenskan
+ 1
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2023-02-10
{5647}: rättelse. De hade 1 i första bytet. Sen bara modo.
Nej så orättvist.
Nej så orättvist.
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2023-02-10
modomille: Haha björklöven har alltid sån flax mot modo. Modo har så oerhört svårt att få utdelning på sitt spel mot löven. Måste sprätta in något av alla lägen.
+ 4
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2023-02-10
modomille: Det är som vanligt. Vi spelar bättre och de får ett turmål. De har ju inte haft en riktig chans.
+ 7
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2023-02-10
modomille: Och så släpper vi första skottet som vanligt
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2023-02-10
Och nu börjar dom med Karlin karlin ditt jäkla svin igen, snacka om att ha lite ramsor :d
+ 4
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2023-02-10
JonteD: MoDo skall ses i 16:9 och inte i 4:3, skärp dig! ;)
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2023-02-10
Men för hellvette! En bengal igen!!
Väx upp jäkla glin - inte värdigt.
Dessutom, vad är det för sorts stöd för laget att lämna (bli utrymd/kontrollerad) bär matchen börjar..
Väx upp jäkla glin - inte värdigt.
Dessutom, vad är det för sorts stöd för laget att lämna (bli utrymd/kontrollerad) bär matchen börjar..
+ 3
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2023-02-10
Tarasov: Först fyra matchfria dagar, sedan 3 matcher på 4 dagar. Och tabellen haltar, välkommen till Hockeyallsvenskan!!
Och Mensa-medlemmarna i klacken får bortasektion utrymd INNAN matchstart, lär vara grym stämning där under läktaren just nu!
Och Mensa-medlemmarna i klacken får bortasektion utrymd INNAN matchstart, lär vara grym stämning där under läktaren just nu!
+ 2
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2023-02-10
{9108}: Jo det finns det 100% men grejen är att detta är den 4e? gången nu på 2 säsonger detta har hänt...
+ 1
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2023-02-10
Saleva: bengal igen? Stolpskott. Svårt å fatta att de inte kan dra igång aådan skit i en hockeyarena
+ 1
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2023-02-10
bollan123: Fast det finns lika många arslen i varje klack tyvärr, men jag tycker dom borde införa strängare straff så det verkligen sätter sig hos lagen
samma sak med filmningar ta bort böter på spelaren inför avstängning och böter på klubben istället
samma sak med filmningar ta bort böter på spelaren inför avstängning och böter på klubben istället
+ 2
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2023-02-10
JoseGonzales: Agreed... Ryktet säger att dom försökte träffa korvkantinen för att få lite fyr på vattnet där i
+ 1
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2023-02-10
JoseGonzales: Bedrövligt att en eller två idioter ska förstöra för alla andra som vill se matchen
+ 3
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2023-02-10
{9108}: Jag tycker att det är fjantigt att dom får lämna över någon bengal men samtidigt är det lika dumt att gång på gång ta fram en bengal när dom vet att dom kommer att bli utskickade på direkten 😐
+ 1
Sv: IF Björklöven - MoDo Hockey : 2023-02-10
modomille:
Så jävla skönt att vi har 7p och 2m fler att gå på.
Förlust och vi har fortfarande 4p och 2m mer att gå på. Samma som inför förra omgången.
Oavsett resultat så jävligt skönt att ha detta att gå på, älskar läget.
Nu kör vi!
Så jävla skönt att vi har 7p och 2m fler att gå på.
Förlust och vi har fortfarande 4p och 2m mer att gå på. Samma som inför förra omgången.
Oavsett resultat så jävligt skönt att ha detta att gå på, älskar läget.
Nu kör vi!
« Föregående · 2465504 · Nästa »