J-20
« Föregående · 990803 · Nästa » Till forumet
Sv: J-20
Cyklob: Speciellt tungt då kvitteringen "tydligt" sker efter en domartabbe.
Detta såg inte vi från våran (och de flesta åskådarnas) position i hallen. Annars hade vi nog kommenterat det igår.
[url=www.youtube.com/watch?v=TveRNuHVyeg]Men det är ju offside[/url]
Detta såg inte vi från våran (och de flesta åskådarnas) position i hallen. Annars hade vi nog kommenterat det igår.
[url=www.youtube.com/watch?v=TveRNuHVyeg]Men det är ju offside[/url]
Sv: J-20
Salle: Jörgen Lundgren är en skam för sitt efternamn. Det tragiska är ju att han är domarutbildare i Ångermanland. Hur faen det nu går ihop.
Värst var väl när Mattias Forsberg slänger sig efter pucken och petar bort den, för att sedan snabbt resa sig upp igen och jaga pucken. Lundgren, den stolpen, visar då ut Forsberg för diving.
Värst var väl när Mattias Forsberg slänger sig efter pucken och petar bort den, för att sedan snabbt resa sig upp igen och jaga pucken. Lundgren, den stolpen, visar då ut Forsberg för diving.
Sv: J-20
Idag var det Lundgren show igen, tyvärr. Ändå gör han nog en av sina bättre matcher i Swedbank Arena.
MoDo gjorde också en bra insats och vinner med 7-5 trots att man förlorar skotten ordentligt.
Småttingarna var förresten förstärkta av A-lagarna Jonasén och Tobbe Forsberg. Var sitt mål från dom.
MoDo gjorde också en bra insats och vinner med 7-5 trots att man förlorar skotten ordentligt.
Småttingarna var förresten förstärkta av A-lagarna Jonasén och Tobbe Forsberg. Var sitt mål från dom.
Sv: J-20
Frisco: Här har du några Fairtradekaffestunder under jan & feb...
| Lördag | 2008-01-12 13.00 | MODO Hockey | Mora IK |
| Söndag | 2008-01-13 13.00 | MODO Hockey | AIK IF |
| Onsdag | 2008-01-23 19.00 | MODO Hockey | IF Björklöven |
| Tisdag | 2008-01-29 19.00 | MODO Hockey | IF Björklöven |
| Fredag | 2008-02-22 19.00 | MODO Hockey | Leksands IF |
| Lördag | 2008-02-23 15.00 | MODO Hockey | Leksands IF |
| Söndag | 2008-02-24 15.00 | MODO Hockey | Timrå IK |
| Fredag | 2008-02-29 19.00 | MODO Hockey | Mora IK |
Sv: J-20
Frisco: En blek match av ett MoDo som på nåt sätt var bättre än AIK men ändå lyckades förlora i Sudden. Om man nu förlorar en match där man får med sig en poäng. 3-4 blev resultatet.
Inte för att matchen hade nån betydelse egentligen då MoDo simmar omkring i ingenmansland och AIK var fast cementerade i botten av J-20 SuperElit Norra.
Efter att ha följt J-20's framfart nu några säsonger så kan man inte annat än undra lite. Det har alltid funnits potential i MoDos trupper och många spelare som tagit steget upp till Senior men det har ofta gått tungt för dom. Ofta utanför "Toppserien" efter jul och några gånger tom missat slutspel eller åkt ut tidigt. Dessutom så förlorar dom ofta matcher pga inställning och slarv (som idag typ) fast dom egentligen är det bättre laget.
Är det verkligen rätt gubbar bakom dessa frön eller är det mina MoDo-ögon som ser dom bättre än vad dom egentligen är?
Inte för att matchen hade nån betydelse egentligen då MoDo simmar omkring i ingenmansland och AIK var fast cementerade i botten av J-20 SuperElit Norra.
Efter att ha följt J-20's framfart nu några säsonger så kan man inte annat än undra lite. Det har alltid funnits potential i MoDos trupper och många spelare som tagit steget upp till Senior men det har ofta gått tungt för dom. Ofta utanför "Toppserien" efter jul och några gånger tom missat slutspel eller åkt ut tidigt. Dessutom så förlorar dom ofta matcher pga inställning och slarv (som idag typ) fast dom egentligen är det bättre laget.
Är det verkligen rätt gubbar bakom dessa frön eller är det mina MoDo-ögon som ser dom bättre än vad dom egentligen är?
« Föregående · 990803 · Nästa »