Karlskoga - MoDo 2022-01-28
« Föregående · 2282339 · Nästa » Till forumet
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Confusius: Men allvarligt!!! Paret Näsén-Hasa måste splittras, helst igår!
+ 6
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
{8384}: Hasa totalt off vid baklängesmål, den har man inte sett förut!
+ 1
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
KRB: rätt jämt skägg efter första, men vi känns ev lite hetare i anfallszon.
Äntligen!! Får Svenningson får sätta en balja. Killen kommer ofta till rätt bra lägen men förvaltar dom inte, nu satt den yeess!
Äntligen!! Får Svenningson får sätta en balja. Killen kommer ofta till rätt bra lägen men förvaltar dom inte, nu satt den yeess!
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
{8384}: stabil första! Skönt!
Tycker dock att man borde göra något för att det skall förbjudas att man skall få göra saker från båset. Tycker man är utanför spel då. Visst skönt med känslor. Men såg en match med annat lag där man höll i motståndarens klubba från båset mitt i ett anfall. Lite liknande med björka.
Tycker dock att man borde göra något för att det skall förbjudas att man skall få göra saker från båset. Tycker man är utanför spel då. Visst skönt med känslor. Men såg en match med annat lag där man höll i motståndarens klubba från båset mitt i ett anfall. Lite liknande med björka.
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
{7639}: Han drog bara i tröjan tror jag men, lite tjuvtricks enligt mig och inget att bry sig i men jag blev nyfiken på vad reglerna (ni vet det som domarna ska döma efter) säger
+ 1
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Lite högre kvalitet på den här matchen än förra 😀
Känns som Björklund kan jävlas med oss ikväll
Känns som Björklund kan jävlas med oss ikväll
+ 3
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Supertrött: Rätt säker det är matchstraff, björka slogs väl inte bara höll i klubban eller nått.
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
1-0 till MoDo
Tycker det är lite rättvist faktiskt
MoDo går då inte på samma höga fart som mot Södertälje senast, men det verkar räcka då Bik inte är bättre än så här, ännu så länge (y)
Tycker det är lite rättvist faktiskt
MoDo går då inte på samma höga fart som mot Södertälje senast, men det verkar räcka då Bik inte är bättre än så här, ännu så länge (y)
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
{7639}: OP är värdelös, Max T är horribel, Mannberg likaså, Olsson ser ut som en 18 åring, vad har hänt med spelarna som skall vara våra pålitliga spelare som skall ge energin och vara jobbiga att möta?!
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
{8384}: bra start ändå. Känns stabilt
Töntigt med femmor för detta dock
Töntigt med femmor för detta dock
+ 1
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
jonsson: Imponerad av domarna som tar 5min vardera bara! Mycket bra
+ 4
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
KRB: Modos 3:e och 4:e kedja uträttar just ingenting åt något håll, dom är svaga defensivt och trubbiga framåt, sen är dom heller ingen direkt avlastning med tufft och fysiskt spel.
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Äntligen på plats i Nobelhallen
En hel del farliga målchanser åt båda håll.
MoDo kommer ännu så länge inte upp i den farten de hade mot Södertälje senast, det känns på luften liksom…
En hel del farliga målchanser åt båda håll.
MoDo kommer ännu så länge inte upp i den farten de hade mot Södertälje senast, det känns på luften liksom…
+ 3
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
{8384}: haha har cmore ingra mikrofoner i hallen?^^ där slog de på dem^^
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Saleva: Kollade laguppställningen, Norén inte uppsatt får hoppas att han inte blivit sjuk, kom direkt från j20 som ställt in pga coronasmitta o reste med A-laget
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Saleva:
Snyggt!
Visst vore det kul om han får tangera rekord men perkele vad fint det vore med ett nytt kontrakt med Riley.
Snyggt!
Visst vore det kul om han får tangera rekord men perkele vad fint det vore med ett nytt kontrakt med Riley.
+ 1
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
TickledDonkey: precis som Troja mot Aik 0-2 efter 1 min o 27 sek..Lukas Karlsson gjorde båda
« Föregående · 2282339 · Nästa »