Karlskoga - MoDo 2022-01-28
« Föregående · 2282504 · Nästa » Till forumet
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Smurfen: Då unnar du dig något gott och alkoholfritt som en kall trocadero kanske. :)
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Tyler Durden: Någonstans känns det som en ynnest att Västerås matchen blev flyttad, rätt övertygad om att sviten av att ej förlora två matcher i rad hade rykt annars. Nåväl nya tag, truppen 21-22 kan bättre, mkt bättre!
+ 2
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Gavelo: jag förväntar mig inte att du ersätter Oscar P, är det nån annan som förväntar sig det?
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Vi förlorade.
Det är ok.
Vi knäcker dom på onsdag. Allt lugnt
Ingen härinne är bättre än någon annan.
Glöm aldrig det!!
Det är ok.
Vi knäcker dom på onsdag. Allt lugnt
Ingen härinne är bättre än någon annan.
Glöm aldrig det!!
+ 5
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
MorganaLefaey: jo MoDoär ett ryande lag! Här händer det grejer,not...
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
19MoDo21: Laget har svårt att prestera två bra matcher i rad, varför vet bara gudarna, och det pratas om att svårt att tända till mot bottenlag, men mot Karlskoga…..
+ 2
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Tyler Durden: Viktigt med seger på onsdag. Vill inte tappa topp 2-placering.
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
19MoDo21: Idag hade vi inte mycket att sätta emot. Bik tunga på hemmaplan. Tur att vi får chansen till revansch direkt.
+ 1
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Oscar Pettersson gör ett fantastiskt jobb idag, verkligen 0 vilja.
Sitter han inte på läktaren nästa match så blir jag förväntad.
Sitter han inte på läktaren nästa match så blir jag förväntad.
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
jonsson: körde man med ohlsson o sylwander samtidigt i 6 mot 5. Och såg man också OP vid målet.
Det toppas rejält.
Det toppas rejält.
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Gavelo: du är bra töntig du som alltid skall vara så macho mot andra. Ja för att han alltid är så dryg. Alltid spela machoman
+ 1
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
{8384}: Men nu får du ta och kamma dig!!
Det är definitivt ingen utvisning, Björklund är puckförare och Karlsson åker in i Björklund, det tar oturligt men det är varken fult eller ens nära en utvisning.
Däremot skall väl domaren blåsa omedelbart, men det är nog för mycket begärt.
Det är definitivt ingen utvisning, Björklund är puckförare och Karlsson åker in i Björklund, det tar oturligt men det är varken fult eller ens nära en utvisning.
Däremot skall väl domaren blåsa omedelbart, men det är nog för mycket begärt.
+ 3
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
bar mofftak: Borde man inte ansvara över sina armbågar lika mycket som man ansvarar över sin klubba?
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
{8384}: första rätta dömningen! En icing!!🥳🥳
Bik måste ju åka för filmning! De har ju blivit än äckligare än förut...
Bik måste ju åka för filmning! De har ju blivit än äckligare än förut...
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
bar mofftak: Kan jag hålla med om, men att som domare inte blåsa vid huvudskada är skandalöst värdelöst.
+ 3
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
jonsson: Jag har svårt att se att det där ska vara utvisning... Jäkligt oturligt.
+ 2
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
KRB: Näsén med klubb och puck är vad Olof Mellberg vad med en fotboll, stel!
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
jonsson: Fy fan för bik, tjuvnyp hela tiden och sen förstärka i varenda situation.
+ 3
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
{8384}: fyfan vad dåliga domarna är i ha!
De blåser inte vid huvudskada?
De blåser inte vid huvudskada?
+ 1
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
jonsson: Hur fan kan man som domare inte blåsa vid huvudskada? Tjänstefel
+ 2
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
{8384}: armbåge i huvudet?
Domaren är ju dum i huvdet!!! Fint att idioten inte blåser!!!!!!
Domaren är ju dum i huvdet!!! Fint att idioten inte blåser!!!!!!
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
{5647}: Absolut INGEN i hela världen vet varför Sam åker ut på den tacklingen?!
+ 2
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
{5647}: man blir så pinsamt less på att de är så jävla dåliga domarna i ha...
+ 2
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
MorganaLefaey: Jag förstår faktiskt inte hur Vignault kan åka ut på en 100% identisk tackling som släpptes i bytet innan. Märkligt
+ 6
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
{8384}: haha domaren e anti sam.... fint att de missa situationen innan. Ha är så jävla b.... nog för att jag inte skyller på detta men ha domarn är så jävla dåliga....
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
{8384}: hahaha bikaren tappar skäret o halva hallen skriker på utv.
Nej, modo verkar inte orka i dag. Och då menar jag mest i huvve. Många halvdana beslut och halvdana ingripanden
Nej, modo verkar inte orka i dag. Och då menar jag mest i huvve. Många halvdana beslut och halvdana ingripanden
+ 1
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Foppatofflan: Oj vad Hasa har varit kass idag. Skrivit på för ett annat lag kass..
+ 3
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Foppatofflan: vi hade kunnat tjäna på det om det var spelare som OP och de andra begränsade spelarna, men när vi tappar våra toppspelare så gynnar det såklart Bik
+ 1
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
{8384}: Modo tjänar inte på det här fula spelet! Går in i BIKs fälla.
+ 1
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
{8384}: där skall fit* bikaren åka ut!!!
Fegdomare när sam inte gör ett ett skit!! Så jävla dålig domare i hockeyallsvenskan....
Å hög klubba. ... 5 bikspelare
..
Fegdomare när sam inte gör ett ett skit!! Så jävla dålig domare i hockeyallsvenskan....
Å hög klubba. ... 5 bikspelare
..
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
{8384}: Hasa har inte haft många rätt i denna match att han är som sämst mot topplagen bådar inte gott inför ett ev slutspel.
+ 4
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
Saleva: Hasa med puck out i boxplay…
Visst är det inte meningen men….
Visst är det inte meningen men….
Sv: Karlskoga - MoDo 2022-01-28
NuMo: hahahaha, är det du som håller kurser i att "sätta sina prioriteringar rätt?"
+ 1
« Föregående · 2282504 · Nästa »
I en sån här match och i ett slutspel är OP och Sylle livsviktiga men vart var de? Idag klär de av oss totalt med sitt 🐽-spel och ska vi ens överleva en kvart är det här en läxa vi får lära oss. Säsongens tyngsta förlust och jag är otroligt besviken 😞