Katterna - MODO
« Föregående · 109103 Till forumet
Sv: Katterna - MODO
Tittade just på laguppställningarna på swehockey.se:
Backen Tobias Viklund vet jag inte vem det är. Kan det vara så att det egentligen är wilden som fått fel namn? Wilde är nämligen inte uppsatt i övrigt.
Startuppställningen ser ut som följer:
11. PETTERSSON, Tommy 33. ÖHMAN, Stefan 10. SÖDERBERG, Anders
4th Line 7. DAMGAARD, Jesper
-----------------------------------------------------------------------
14. HÖGARDH 5. PERSSON, Kristofer 9. WERNBLOM
16. MILO 27. JOHANSSON
-----------------------------------------------------------------------
18. ÖBERG, P 4. ÖBERG, J 26. WENNERBERG
44. LEHTINEN 32. VIKLUND, Tobias (Wilde?)
-----------------------------------------------------------------------
29. GREEN 30. HLINKA 17. WARG
8. LEWERSTRÖM 23. HEDLUND
-----------------------------------------------------------------------
31. HIRSCH, Peter
34. RIKSMAN, Juuso (startar)
Backen Tobias Viklund vet jag inte vem det är. Kan det vara så att det egentligen är wilden som fått fel namn? Wilde är nämligen inte uppsatt i övrigt.
Startuppställningen ser ut som följer:
11. PETTERSSON, Tommy 33. ÖHMAN, Stefan 10. SÖDERBERG, Anders
4th Line 7. DAMGAARD, Jesper
-----------------------------------------------------------------------
14. HÖGARDH 5. PERSSON, Kristofer 9. WERNBLOM
16. MILO 27. JOHANSSON
-----------------------------------------------------------------------
18. ÖBERG, P 4. ÖBERG, J 26. WENNERBERG
44. LEHTINEN 32. VIKLUND, Tobias (Wilde?)
-----------------------------------------------------------------------
29. GREEN 30. HLINKA 17. WARG
8. LEWERSTRÖM 23. HEDLUND
-----------------------------------------------------------------------
31. HIRSCH, Peter
34. RIKSMAN, Juuso (startar)
Sv: Katterna - MODO
poffa:
Hoppsan, vad det där inte blev snyggt.
wewillwintoday:
Som sagt, jag tror Viklund är wilden med felaktigt namn.
Hoppsan, vad det där inte blev snyggt.
wewillwintoday:
Som sagt, jag tror Viklund är wilden med felaktigt namn.
Sv: Katterna - MODO
poffa: Hehe, vi får hoppas det :)
Kristoffer Persson; vilken sorts spelare är han egentligen?
Visst är det han som blev överraskande draftad??
Kristoffer Persson; vilken sorts spelare är han egentligen?
Visst är det han som blev överraskande draftad??
Sv: Katterna - MODO
poffa:
Hmmm... 37 sekunder för den försten att åka..
verkar bli en rolig match detta..;0)
och så gör katta skrällen mål också...inte bra
Hmmm... 37 sekunder för den försten att åka..
verkar bli en rolig match detta..;0)
och så gör katta skrällen mål också...inte bra
Sv: Katterna - MODO
Enligt folk på plats i hallen så är Viklund precis som jag trodde Wilde som man gett fel namn.
Lewerström utvisad efter 37 sekunder.
wewillwintoday:
Persson är en stor och stark spelare som grovjobbar men sällan syns. Lite av en Janne Öberg då han spelat både back och forward. Han är dock forward (center) från grunden.
1-0 till Sundsvall, i PP. Faan!
Lewerström utvisad efter 37 sekunder.
wewillwintoday:
Persson är en stor och stark spelare som grovjobbar men sällan syns. Lite av en Janne Öberg då han spelat både back och forward. Han är dock forward (center) från grunden.
1-0 till Sundsvall, i PP. Faan!
Sv: Katterna - MODO
gud:
Inte alls bra.
Vad enormt trött jag blir på LIVE-fönstret som inte visar alla inlägg som skrivs. Ditt visades tex inte.
Inte alls bra.
Vad enormt trött jag blir på LIVE-fönstret som inte visar alla inlägg som skrivs. Ditt visades tex inte.
Sv: Katterna - MODO
poffa:
ta det med LIVE-fönstret med Marcus..det fixar
han säkert...
ser att mike66 kanske blir glad..en gammal
Nolby kille gjorde målet...
ta det med LIVE-fönstret med Marcus..det fixar
han säkert...
ser att mike66 kanske blir glad..en gammal
Nolby kille gjorde målet...
Sv: Katterna - MODO
poffa: Jag har samma problem när inlägg görs inom några sekunders marginal. Trodde det berodde på min gamla Facit-dator...
Sv: Katterna - MODO
poffa: Låter som en hyfsat tung femma att möta: Lehtinen-Wilde, Öberg-Öberg-Wennerberg.
Sv: Katterna - MODO
westerlind:
Har också trott det men jag har suttit på en AMD XP 1900+ med 512 MB DDRam och en fast uppkoppling på 10 Mbit och det är fortfarande så. Det måste vara någonstans i HS databas som det inte riktigt hänger med.
Jag har i alla fall skickat ett mail till Marcus så får vi se vad han säger.
En S-vallsutvisning, nu jävlar skall det ringa.
Har också trott det men jag har suttit på en AMD XP 1900+ med 512 MB DDRam och en fast uppkoppling på 10 Mbit och det är fortfarande så. Det måste vara någonstans i HS databas som det inte riktigt hänger med.
Jag har i alla fall skickat ett mail till Marcus så får vi se vad han säger.
En S-vallsutvisning, nu jävlar skall det ringa.
Sv: Katterna - MODO
Paddan:
En checkingline som är värdig de bästa lagen. Lehtinen och Janne står för det lite softa liret och Peter, Mattias och wilden kör över motståndarna. Boomboom, swap-swap...
NEEEEJ!!! 2-0 till katterna. Kom igen nu för faan.
En checkingline som är värdig de bästa lagen. Lehtinen och Janne står för det lite softa liret och Peter, Mattias och wilden kör över motståndarna. Boomboom, swap-swap...
NEEEEJ!!! 2-0 till katterna. Kom igen nu för faan.
Sv: Katterna - MODO
Paddan:
Du ringde i fel telefon. Du skall ju ringa så det blir MODO-mål, inte Sundsvallsmål. Kan du inte göra något rätt? :))
Du ringde i fel telefon. Du skall ju ringa så det blir MODO-mål, inte Sundsvallsmål. Kan du inte göra något rätt? :))
Sv: Katterna - MODO
poffa: Äh fan, nu ger jag upp det här ett par timmar så kanske de kan vända matchen.
Sv: Katterna - MODO
gud:
Du ser, bara paddan gav upp så blev det bättre.
Paddan:
Kan inte du hålla dig borta i en sisådär 6 månader.
Du ser, bara paddan gav upp så blev det bättre.
Paddan:
Kan inte du hålla dig borta i en sisådär 6 månader.
Sv: Katterna - MODO
poffa: Verkar inte bättre än att jag får ta och göra det. Jag vet, jag blir Lulesupporter istället!
Sv: Katterna - MODO
poffa:
jag pratar med mike66 just nu..och MODO gjorde
sitt mål direkt efter 2-0 tekningen..och nu har
dom ökat tempot..
jag pratar med mike66 just nu..och MODO gjorde
sitt mål direkt efter 2-0 tekningen..och nu har
dom ökat tempot..
Sv: Katterna - MODO
Wewillwintoday:
Näää, det är 2-1 och MODO:s målskytt var dansk med namnet Green, Morten Green.
Näää, det är 2-1 och MODO:s målskytt var dansk med namnet Green, Morten Green.
Sv: Katterna - MODO
Paddan: Du får bilda en lulecell, och bli en sk cellulit. Tyvärr brukar de sällan vara särskilt populära.
Sv: Katterna - MODO
poffa: Det är uppenbarligen något fel på min online rapportering. Står 2-0 även om jag uppdaterar och går in på sidan igen...
Eller kan det vara så att du har direkt kontakt med nån i hallen?
Eller kan det vara så att du har direkt kontakt med nån i hallen?
Sv: Katterna - MODO
Wewillwintoday: Samma här, försöker få fram 2-1...Eller Poffa kanske skojjar lite med oss..?
Sv: Katterna - MODO
Wewillwintoday:
på min står det också 2 -0..
men jag har allafall perioder hos mig..;0)
på min står det också 2 -0..
men jag har allafall perioder hos mig..;0)
Sv: Katterna - MODO
wewillwintoday:
Direktkontakt och nu kom det upp på min onlinerapportering.
Green (Warg) 13.54
Nu gick jag om Num i inläggstoppen. Jag är nu glad.
Direktkontakt och nu kom det upp på min onlinerapportering.
Green (Warg) 13.54
Nu gick jag om Num i inläggstoppen. Jag är nu glad.
Sv: Katterna - MODO
nikki88:
Vet hut, karl. Jag skojar aldrig om hockey...:)
Och nu drar jag ifrån Num. Wow, härligt!
Vet hut, karl. Jag skojar aldrig om hockey...:)
Och nu drar jag ifrån Num. Wow, härligt!
Sv: Katterna - MODO
poffa:
det är period vila i kattlådan.. och mike66
är på sin sjunde bärs...och han hälsar alla
(även knas) att MODO har börjat att öka
tempot..men att katterna har hängt med
ganska bra så här långt...
det är period vila i kattlådan.. och mike66
är på sin sjunde bärs...och han hälsar alla
(även knas) att MODO har börjat att öka
tempot..men att katterna har hängt med
ganska bra så här långt...
Sv: Katterna - MODO
2-1 till Sundsvall efter första. Skotten 9-6 till Sundsvall. MODO har legat på bra efter Sundsvalls 2-0.
MODO såg segt ut i inledningen. Som om benen inte riktigt ville vara med.
MODO såg segt ut i inledningen. Som om benen inte riktigt ville vara med.
Sv: Katterna - MODO
gud:
Han kan väl hälsa till knas på plats. Hon är nämligen i hallen och ser på eländet.
Han kan väl hälsa till knas på plats. Hon är nämligen i hallen och ser på eländet.
Sv: Katterna - MODO
poffa: Redan där var det ett skämt om hockey ;)
Och vänta bara, ska komma ifatt dig och numo...och kanske knas nångång när jag blir gammal och grå..
Och vänta bara, ska komma ifatt dig och numo...och kanske knas nångång när jag blir gammal och grå..
Sv: Katterna - MODO
nikki88:
Skall du lyckas med det är det nog bäst att du sätter igång och skriver för glatta livet...
Skall du lyckas med det är det nog bäst att du sätter igång och skriver för glatta livet...
Sv: Katterna - MODO
poffa:
mike66 skulle jaga efter knas i nästa period..
och jag tror inte att katterna orkar att hänga
med så länge till...
hehe..en före nikki88..
mike66 skulle jaga efter knas i nästa period..
och jag tror inte att katterna orkar att hänga
med så länge till...
hehe..en före nikki88..
Sv: Katterna - MODO
gud:
Skall ni hålla på sådär kommer ni säkert att kunna komma er upp i listan. Men ni får nog hålla på ett tag för att få fatt på knas. Hon är liksom i en klass för sig.
mike66 lär inte ha några problem att hitta knas. mike66:s fru är ju en gemensam nämnare i den ekvationen vad jag vet.
Skall ni hålla på sådär kommer ni säkert att kunna komma er upp i listan. Men ni får nog hålla på ett tag för att få fatt på knas. Hon är liksom i en klass för sig.
mike66 lär inte ha några problem att hitta knas. mike66:s fru är ju en gemensam nämnare i den ekvationen vad jag vet.
Sv: Katterna - MODO
nikki88:
va,va..nu förstår jag inte..;0)
lite hockey får vara med..
jag tror att TIMRÅ IK får möta MODO
i final...
va,va..nu förstår jag inte..;0)
lite hockey får vara med..
jag tror att TIMRÅ IK får möta MODO
i final...
Sv: Katterna - MODO
nikki88:
900 på en dag? Låt oss säga att du håller på i 16 timmar, det blir.....mummel, mummel....
Lite drygt 56 inlägg per timme för att klara det på en dag. Klarar du det snittet så är det bara att gratta.
Andra perioden är igång...
900 på en dag? Låt oss säga att du håller på i 16 timmar, det blir.....mummel, mummel....
Lite drygt 56 inlägg per timme för att klara det på en dag. Klarar du det snittet så är det bara att gratta.
Andra perioden är igång...
Sv: Katterna - MODO
gud:
Menar du i SM-finalen så tror jag att du har NOLL finallag rätt av två möjliga.
Är jag helt ärlig så känns TIK farligt nära en ny tur & retur-resa till kvalsvenskan, tyvärr.
Menar du i SM-finalen så tror jag att du har NOLL finallag rätt av två möjliga.
Är jag helt ärlig så känns TIK farligt nära en ny tur & retur-resa till kvalsvenskan, tyvärr.
Sv: Katterna - MODO
nikki88:
ok..detta är mitt sista inlägg härinne idag...
näpp...TIMRÅ IK kommer inte att åka ut..
poffa...
nämnaren är klasskompisar...men mike66
fru har inte förstått det hela med ishockey...
det är likadant med min..det suckas o svärs
varje gång det är en match..och med tanke på
att det 50 omgångar så får man stå ut med mycket..;0)
nää gott folk..nu ska gud vara trevlig med sin äkta hälft
så ni får ha det bra...
ok..detta är mitt sista inlägg härinne idag...
näpp...TIMRÅ IK kommer inte att åka ut..
poffa...
nämnaren är klasskompisar...men mike66
fru har inte förstått det hela med ishockey...
det är likadant med min..det suckas o svärs
varje gång det är en match..och med tanke på
att det 50 omgångar så får man stå ut med mycket..;0)
nää gott folk..nu ska gud vara trevlig med sin äkta hälft
så ni får ha det bra...
Sv: Katterna - MODO
gud:
Ha det så bra med din BÄTTRE hälft.
Jo, att det var klasskompisar som var nämnaren så visste jag det.
JAAAA!! 2-2 i BP. Milo på pass av Hlinka. Slovakiska landslaget slår till igen.
Ha det så bra med din BÄTTRE hälft.
Jo, att det var klasskompisar som var nämnaren så visste jag det.
JAAAA!! 2-2 i BP. Milo på pass av Hlinka. Slovakiska landslaget slår till igen.
Sv: Katterna - MODO
poffa:
va f#n..det här måste jag bara svara på..
SM-final..Äääh...låter väl liiite för mycket..
näää..jag menar SCA cup finalen...och det
sista du skrev såg jag inte..;0)
va f#n..det här måste jag bara svara på..
SM-final..Äääh...låter väl liiite för mycket..
näää..jag menar SCA cup finalen...och det
sista du skrev såg jag inte..;0)
« Föregående · 109103
Den här tråden kan man väl alltid använda som matchtråd. Får väl se om det blir några fler i GB:n under kvällen.