Kents efterträdare?
« Föregående · 513333 Till forumet
Sv: Kents efterträdare?
Poffa: Det har Brynäs kommit på försent. Blir andra bullar med Wayne "Vattenflaskan" Fleming
"En tränare/ledaresom verkligen kan lyckas med alla lag och som inte backar undan förspelare, oavsett vilket namn som står på tröjan."
Sv: Kents efterträdare?
Poffa: "En tränare/ledaresom verkligen kan lyckas med alla lag och som inte backar undan förspelare, oavsett vilket namn som står på tröjan."
Är du riktigt säker på att det är så?
Sv: Kents efterträdare?
Stigsson:
Klart jag är säker. Jag är alltid säker. Även när jag är osäker. Det är jag säker på...
Klart jag är säker. Jag är alltid säker. Även när jag är osäker. Det är jag säker på...
Sv: Kents efterträdare?
Det känns som att det nästan vore för sent att få en bra tränare nästa säsong.
MoDo skulle behövt en bra den här säsongen
MoDo skulle behövt en bra den här säsongen
Sv: Kents efterträdare?
Jag tycker inte att vi ska byta tränare men här e nåra heta tips:luckner,bäckman,lillis,och dahlen.
det skulle nog vara bra med nån av dem
det skulle nog vara bra med nån av dem
Sv: Kents efterträdare?
modorules:
Inte ska? Det är redan klart att Kent INTE kommer fortsätta efter denna säsong, så vi blir nog så illa tvingade.
Inte ska? Det är redan klart att Kent INTE kommer fortsätta efter denna säsong, så vi blir nog så illa tvingade.
Sv: Kents efterträdare?
Poffa: sorry visste inte att Kent inte forsätter men jag skulle iallafall vilja ha honom kvar = (
Sv: Kents efterträdare?
Hörde från simons nere i ishallen (FM mattson arena)
mora förhandlar med en ny tränare(ULF TAULO)
mora förhandlar med en ny tränare(ULF TAULO)
« Föregående · 513333
I en artikel i Aftonbladet så nämns Harald Lückner som ett eventuellt namn för MODO. Även Ulf Dahlén nämns.
Personligen så tycker jag Lückner vore kanon. En tränare/ledaresom verkligen kan lyckas med alla lag och som inte backar undan förspelare, oavsett vilket namn som står på tröjan.