+ 1
Kristianstad - Modo 2021-10-08
« Föregående · 2235062 Till forumet
Sv: Kristianstad - Modo 2021-10-08
Saleva: Att ha ångest inför möte med Skånes tredje bästa lag, inget man trodde en underbar aprilkväll 2007
'dom är glad killarna....kul' sicken kapten
www.youtube.com/watch?v=ic-QFfZoNi0
'dom är glad killarna....kul' sicken kapten
www.youtube.com/watch?v=ic-QFfZoNi0
+ 4
Sv: Kristianstad - Modo 2021-10-08
Tarasov:
Jon sa tidigare att han skulle följa med på den här roadtrippen.. Han måste ju dock blivit kvar hemma eftersom ingenting har dykt upp på modochannel.
Någon "införmatch" grej borde de väl kunna åstadkomma, om så bara en telefonintervju..
Jon sa tidigare att han skulle följa med på den här roadtrippen.. Han måste ju dock blivit kvar hemma eftersom ingenting har dykt upp på modochannel.
Någon "införmatch" grej borde de väl kunna åstadkomma, om så bara en telefonintervju..
+ 3
Sv: Kristianstad - Modo 2021-10-08
{5647}:
Kul med skribenter som lägger ner lite energi på det som skrivs
Kul med skribenter som lägger ner lite energi på det som skrivs
Sv: Kristianstad - Modo 2021-10-08
Heyerdal: Jag har hittat till svenska fans och en riktigt bra skribent för KIK. För alla hockeyhungriga rekommenderas följande alster:
Länkar:
SvenskaFans
SvenskaFans
+ 3
Sv: Kristianstad - Modo 2021-10-08
Tarasov: upp till bevis för Karlins defensiv nu 10 mål i baken på två bortamatcher är underkänt
+ 3
Sv: Kristianstad - Modo 2021-10-08
Läs till 10:00
Blir runt 100 modoiter i Kristianstad.
Stor tumme upp på den.
Blir runt 100 modoiter i Kristianstad.
Stor tumme upp på den.
+ 8
Sv: Kristianstad - Modo 2021-10-08
{8384}: Jag eftersöker mer slagskott från blå, längesedan man såg en sådan rökare
+ 5
Sv: Kristianstad - Modo 2021-10-08
{8384}:
Jäss får bli första 3 an plus att Tikkanen håller nollan
Jäss får bli första 3 an plus att Tikkanen håller nollan
+ 4
Kristianstad - Modo 2021-10-08
Matchdags igen då! Skall vi kriga till oss första bortapoängen idag?😊 skulle sitta fint med tätt bakåt och mycket skott på mål från våran sida. Tror ni Tikkanen står idag? Goooo MoDo! Nu grisar vi till oss någon bortapoäng idag!
+ 5
« Föregående · 2235062
Varje gång man möter ett lag som förlorat en hel del matcher tänker jag på Vilda Väsby:(