Kristianstad - MoDo 22-12-02
« Föregående · 2418028 · Nästa » Till forumet
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
{10015}: Så fruktansvärt passivt boxplay. Ingen press eller andra aktioner som stör Kristianstad spelarna. Får oceaner av tid med pucken. Tillslut kommer också målet då.
+ 1
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
{9315}: Han måste inte lämna. Men han borde. Är säkert en härlig och peppande person men det blir inte bra för varken Marenis eller oss om han inte presterar på matcher. Det är vad hockey handlar om, att vinna matcher, och Marenis bidrar inte till det just nu.
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
{10015}: inte riktit genuint det där, att han är omtyckt i omklädningsrummet och bra på träningar är ofta är svar på att nån i panik vill göra sig av med honom som om han vore nån paria som aktivt förstör för laget, tror ingen säger emot sig att det går att uppgradera men det finns heller inget som säger att han måste lämna idag
+ 2
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Sigge: Då får vi bevisa motsatsen, tror ej på domarkonspirationer , utan nu jävlar visar vi bara vilka som är serieledare
+ 2
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
{7639}: OP måste börja bli jämnare. Han syns ju nästan lika mycket som Marenis just nu. Bortsett från det där ribbskottet då.
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
{5647}: Domarna har med all sannolikhet bestämt sig för att sätta stopp för vår svit
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
{5647}: Sjukligt och irriterande att det bättre laget så ofta döms efter en annan bok
+ 5
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
{9233}: förstod att det skulle bli mål då Luckner började berömma vårt bp..
+ 4
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Kul att domaren missar allt kik gör, men vi får en tveksam utv..
+ 5
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
{9233}: VÄRSTA jag vet är rensningar via kortsargen som stoppas av motståndare
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Sigge: Folk som säger att han sprider god energi i truppen. Ja, men så länge han inte bidrar med något så kvittar väl det. Om vi får in någon där som producerar så blir vi ännu mer överlägsna. Hinken har sagt att han scoutar personen noga, så vem vi än får in bör passa in personlighetsmässigt. Fattar inte hur folk kan lyfta Marenis träningar över hur han presterar på matcher…
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
{10015}: Själv har jag knappt märkt av honom alls, verkar nästan som att han gett upp...
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Sigge: Noterar att jag först märker av Marenis när det gått 10 min av första..
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Heyerdal: Grabbarna brukar steppa upp produktionsmässigt när Nygren står men om vi inte gör det blir det förlust tyvärr
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Nygge i kassen, så idag blir det mycket mål åt bägge håll. MoDo vinner matchen med 4-6
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Snygg kik-jultröja Gath har. Varför tillverkar inte MoDo jultröjor inför jul?
+ 2
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
M Horava: ..med tanke på att vår bäste spelare är borta och att vi har en topp 4 back skadad. Sjukt nyfiken på hur Karlin bygger laget med alla friska..
+ 2
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
{9742}: de har tydligen skickat hem juniorerna, kanske match i morrn, inga avbytare ikväll
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
{9682}: Känns bra att man prioriterar rätt. Gudlevskis står den svåra bortamatchen
+ 1
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
4th Line
36. Ohlsson, Sebastian
28. Jacobsson, Theo
12. Pettersson, Oscar
3rd Line
10. Marenis, Rihards
22. Pettersson, Adam
33. Mannberg, Daniel
26. Wahlberg, Emil
27. Folin, Niklas
2nd Line
15. Sveningsson, Filip
19. Karlsson, Erik
38. Södergran, Johan
14. Norèn, Jakob
11. Ingman, Josef
1st Line
32. Niederbach, Theodor
23. Dickinson, Josh
29. Aagaard, Mikkel
40. Bernhardt, David
7. Näsén, Pontus
Goalies
30. Gudlevskis, Kristers
31. Nygren, Marcus
36. Ohlsson, Sebastian
28. Jacobsson, Theo
12. Pettersson, Oscar
3rd Line
10. Marenis, Rihards
22. Pettersson, Adam
33. Mannberg, Daniel
26. Wahlberg, Emil
27. Folin, Niklas
2nd Line
15. Sveningsson, Filip
19. Karlsson, Erik
38. Södergran, Johan
14. Norèn, Jakob
11. Ingman, Josef
1st Line
32. Niederbach, Theodor
23. Dickinson, Josh
29. Aagaard, Mikkel
40. Bernhardt, David
7. Näsén, Pontus
Goalies
30. Gudlevskis, Kristers
31. Nygren, Marcus
+ 3
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Leo Klavhed: ".. i Bofors vinner man alltid mot Björklöven! Så är det bara!" Vilken intervju med grabben! Gradin, värva!!
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Keriksson: håller helt o hållet med, brukar alltid byta till huvudmatchen i paus oavsett lag så man får höra lite snack.
+ 1
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
{5647}: Skellefteå blev ju först bra då de tog in Antos och Werner som MoDo nog slarvade bort där och då. Jämför nästan mer AP med Westfält i FBK. Han började urstarkt men ser ut att ha tappat produktionen lite.
+ 2
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
{10015}: Lite ovidkommande för matchen, men jag tänkte i mitt stilla sinne innan säsongen att "undrar vem som fick den bästa killen med Skellefteå-anknytning". AP eller Mustonen...
Känns som vi drog det långa strået där.
Känns som vi drog det långa strået där.
+ 9
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Keriksson: Vi har ju ändå inte varit jättebortskämda med huvudmatcher trots serieledning?
+ 3
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Keriksson: Precis. Det borde det vara världens enklaste grej att klippa in studion från huvudmatchen eller tidigare reportage etc.
+ 5
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Blake: Skoj att KIK-MoDo är huvudnumret ikväll på C More, alltid roligare men lite innehåll i paus också, inte bara en repris av gjorda mål i 15-16 min.
Där borde C More kunna fylla i med något bättre, typ intervjuer med spelare, reportage, bakom kulisserna osv. vi betalar trots allt rätt mycket för deras sändningar.
Där borde C More kunna fylla i med något bättre, typ intervjuer med spelare, reportage, bakom kulisserna osv. vi betalar trots allt rätt mycket för deras sändningar.
+ 9
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Ja bara en förlängning vore en vinst i sig!
Biljetter bokade nu till 24/2 mot skansen, ska bli grymt kul att få se #24 hedras med sin tröja i taket och sen 3 p på det!
Biljetter bokade nu till 24/2 mot skansen, ska bli grymt kul att få se #24 hedras med sin tröja i taket och sen 3 p på det!
+ 2
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
{9742}: tror inte vinstsumman räcker till för chipsen men ok 👌 god tanke iaf.
+ 2
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Supertrött: Spelade 9 kronor på 7 bortavinster idag. Blir drygt 100.000 netto om det slår in. Skänker hälften till MoDos ungdomsverksamhet och en årsförbrukning Paprikachips till Icing-Ove om det slår in. Win win för alla
+ 5
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Keriksson: dom kan ju fan inte torska mot taif men vore hysteriskt roligt.
+ 2
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
Keriksson: Dagar som idag känns det som man varit TAIF:are sen barnsben....
Krossa skansen!
Krossa skansen!
+ 4
Sv: Kristianstad - MoDo 22-12-02
{9742}: Han vilar nog en av matcherna i helgen, får avvakta laguppställningen och se, är Josh och AP med så vinner vi!
Ja, ser gärna en Djurgårdsförlust i Garpens första match, hade varit skönt men de lär köra över TAIF tyvärr.
Ja, ser gärna en Djurgårdsförlust i Garpens första match, hade varit skönt men de lär köra över TAIF tyvärr.
+ 6
« Föregående · 2418028 · Nästa »
För övrigt, fredag kväll och så lite folk på hemmastå, är dom avstängda hela bunten eller?