Kvartsfinal 5. Färgestad Bollklack vs MoDo Hockey.
Jaha. Då kör vi igen!
Startar en tråd åt er. Kan tyvärr inte se kvällens match...
Ingen har någonsin vänt 0-3 i matcher. Men det är lugnt för vi behöver bara vända 1-3. :-)

För vi ses väl i ett kokande Fjällräven på fredag?!