Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
« Föregående · 2502920 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Dundee: Vad är det frågan om. Kommer bli 8-8 i den här matchen
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Sigge: Stolpe-stolpe alltså, maxflyt just nu.
Och domarna har redan tappat matchen totalt, det gratulerar vi till, en prestation i sig.
Det är en gåta för mig hur man tillåter att det ser ut såhär varje jävla slutspel!
Lag som spelar spelförstörande, som provocerar, som spelar fult, gynnas ALLTID i slutspel, VARFÖR??
Kanske dags för ansvariga att ta sig ett snack, och en rejäl funderare!
Härlig Mikkel din dääänskjäevel
Och domarna har redan tappat matchen totalt, det gratulerar vi till, en prestation i sig.
Det är en gåta för mig hur man tillåter att det ser ut såhär varje jävla slutspel!
Lag som spelar spelförstörande, som provocerar, som spelar fult, gynnas ALLTID i slutspel, VARFÖR??
Kanske dags för ansvariga att ta sig ett snack, och en rejäl funderare!
Härlig Mikkel din dääänskjäevel
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Sigge: Ja det var det haha. Fattar inte varför vi får denna snubbe varje jävla gång.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Men snälla, vad håller domarna på med? Sönderblåst match redan, och första perioden har inte ens spelats klart…
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Sjukt lite repriser. Är det en kvartsfinal och få matcher borde C More kunna producera bättre än så här.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{10015}: Sjukt märkligt, har aldrig sett på maken. Tittade dom på rätt match?
För övrigt funderar jag ifall domarna kör på ackord ikväll. Kanske vi ska ha silkesvantar i andra perioden?
För övrigt funderar jag ifall domarna kör på ackord ikväll. Kanske vi ska ha silkesvantar i andra perioden?
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
bollan123: Var det den här kommentatorn som nämnde 40 gånger hur det hade gått för Videll? Fan va irriterad man blev på han då
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
jonsson: Vi klagar på våra backar, men satan vad mycket utrymme vi får i deras zon stundtals.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Sigge: Aagard! Vi gör ett grismål! Och vilket arbete innan av Wahlberg!
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Sigge:
Förstår inte varför man har en målkamera ovanifrån
Förstår inte varför man har en målkamera ovanifrån
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
MODOJohan: Hahahah hur i helvete kunde det bli så stor skillnad på andra vinkeln?
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
MODOJohan: Fyfan vad jag hatar denna kommentator förövrigt. Känns som att han inte gillar MoDo särskilt mycket. Det var ju exakt samma idiot som försökte veva upp SSK spelare efter Videll tacklingen.
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{10015}: Österberg gör allt för att inte behöva kolla på den. Vilken sopa han är
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Gusse: Ändrar mig... såg solklart ut framifrån. Vem skrek domarn TYST åt?
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Tarasov: Haha uselt av domarna att inte ens se det från första början.
+ 2
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Dundee: Har AIK fått med sig ett PP på grund det? Svar nej. Så vet inte riktigt vart du vill komma.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Silly: Ja vi måste ju lära oss inte bara spela till oss segrar utan kriga till oss segrar, 100% i varje närkamp!!
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Silly: Blir samma som ifjol Löven fick oss ur balans nu är Aik påväg att göra samma sak. Och vi går på det varje gång med.
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Dundee: tänkte på samma sak. Ser man på trampandet så verkar de flesta i modo trampa i vatten.
Men är väl för att "vi tränade hårt i januari"
Men är väl för att "vi tränade hårt i januari"
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
modomille:
Vi har ju.mer fokus på att slå tillbaka i stället för att fokusera på spelet.
Dom är redan inne under skinnet på oss.
Bra träning inför lövenmatcherna.i och för sig?
Dom spelar på samma sätt':
Mycjet fasthållningar' Mycket filmningar. Och domkastar in puckarna på mål.
Vi har ju.mer fokus på att slå tillbaka i stället för att fokusera på spelet.
Dom är redan inne under skinnet på oss.
Bra träning inför lövenmatcherna.i och för sig?
Dom spelar på samma sätt':
Mycjet fasthållningar' Mycket filmningar. Och domkastar in puckarna på mål.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{10015}: Karlins tankesätt är det ingen som kan förstå sig på. Man önskar ju att Jonas eller Micke kunde prata vett i honom. Det håller inte att ge usla spelare så mycket istid som han gör!
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Jag sa när vi skulle välja hoppas man väljer Västerås dom passar oss bättre. Alltid haft problem mot Stockholms lag. Så är inte ett dugg förvånad det ser ut som det gör. Aik är rappare och sätter press rejält på oss som vi ej klarar av att hantera. Tycker farten på våra spelare oroar nå jävulskt ser ut som bly fötter idag med gemfört med Aik.
Sedan måste vi börja producera i pp det går ej ge bort alla lägen där.
Sedan måste vi börja producera i pp det går ej ge bort alla lägen där.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Ju mer dem gapar desto fler utvisningar blir det när ärkesopan Österberg dömer. Nu måste vi vinna mot två lag. PINSAMT
« Föregående · 2502920 · Nästa »
Dynga