Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
« Föregående · 2502929 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{10015}: Lundström är kass. Synd bara att Tex är sämre och att Gudlevskis är ostabil som fan.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Greenwolper: Österberg har säkert satt några tusen lappar på AIK vinst.
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
ForzaMoDo1921: Någon som fortfarande tycker att vi ska spela Tex?
+ 5
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Sigge: österbergs mål. Hur fan kan vi åka på det när de håller på hela tiden
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Dundee: Vad är det frågan om. Kommer bli 8-8 i den här matchen
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Sigge: Stolpe-stolpe alltså, maxflyt just nu.
Och domarna har redan tappat matchen totalt, det gratulerar vi till, en prestation i sig.
Det är en gåta för mig hur man tillåter att det ser ut såhär varje jävla slutspel!
Lag som spelar spelförstörande, som provocerar, som spelar fult, gynnas ALLTID i slutspel, VARFÖR??
Kanske dags för ansvariga att ta sig ett snack, och en rejäl funderare!
Härlig Mikkel din dääänskjäevel
Och domarna har redan tappat matchen totalt, det gratulerar vi till, en prestation i sig.
Det är en gåta för mig hur man tillåter att det ser ut såhär varje jävla slutspel!
Lag som spelar spelförstörande, som provocerar, som spelar fult, gynnas ALLTID i slutspel, VARFÖR??
Kanske dags för ansvariga att ta sig ett snack, och en rejäl funderare!
Härlig Mikkel din dääänskjäevel
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Sigge: Ja det var det haha. Fattar inte varför vi får denna snubbe varje jävla gång.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Men snälla, vad håller domarna på med? Sönderblåst match redan, och första perioden har inte ens spelats klart…
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Sjukt lite repriser. Är det en kvartsfinal och få matcher borde C More kunna producera bättre än så här.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{10015}: Sjukt märkligt, har aldrig sett på maken. Tittade dom på rätt match?
För övrigt funderar jag ifall domarna kör på ackord ikväll. Kanske vi ska ha silkesvantar i andra perioden?
För övrigt funderar jag ifall domarna kör på ackord ikväll. Kanske vi ska ha silkesvantar i andra perioden?
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
bollan123: Var det den här kommentatorn som nämnde 40 gånger hur det hade gått för Videll? Fan va irriterad man blev på han då
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
jonsson: Vi klagar på våra backar, men satan vad mycket utrymme vi får i deras zon stundtals.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Sigge: Aagard! Vi gör ett grismål! Och vilket arbete innan av Wahlberg!
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Sigge:
Förstår inte varför man har en målkamera ovanifrån
Förstår inte varför man har en målkamera ovanifrån
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
MODOJohan: Hahahah hur i helvete kunde det bli så stor skillnad på andra vinkeln?
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
MODOJohan: Fyfan vad jag hatar denna kommentator förövrigt. Känns som att han inte gillar MoDo särskilt mycket. Det var ju exakt samma idiot som försökte veva upp SSK spelare efter Videll tacklingen.
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{10015}: Österberg gör allt för att inte behöva kolla på den. Vilken sopa han är
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Gusse: Ändrar mig... såg solklart ut framifrån. Vem skrek domarn TYST åt?
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Tarasov: Haha uselt av domarna att inte ens se det från första början.
+ 2
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Dundee: Har AIK fått med sig ett PP på grund det? Svar nej. Så vet inte riktigt vart du vill komma.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Silly: Ja vi måste ju lära oss inte bara spela till oss segrar utan kriga till oss segrar, 100% i varje närkamp!!
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Silly: Blir samma som ifjol Löven fick oss ur balans nu är Aik påväg att göra samma sak. Och vi går på det varje gång med.
+ 1
« Föregående · 2502929 · Nästa »