Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
« Föregående · 2506011 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
jonsson:
Påminner inte det lite som mot Kristianstad i en kvartsfinal för något år sedan
MoDo vinner tillslut
Påminner inte det lite som mot Kristianstad i en kvartsfinal för något år sedan
MoDo vinner tillslut
+ 2
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Dundee: Niederbach mål som ser till att täcka hela vägen
+ 2
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{10015}: försvarspelet har en del att rätta till ser virrigt o osäkert ut
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Tycker det syns lite idag att Aik backarna ser lite sega ut i försvaret sä gasa på mer så kommer det komma utvisningar. Tycker dom kändes mer resolut i förra matchen. Men tyvärr är det ju lika med vårt försvar svajigt som fan.
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{10015}:
Han slänger iväg pucken när han kommer under minsta press
Han slänger iväg pucken när han kommer under minsta press
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{10015}: Kan ge mig på att dem kvitterar i slutet av perioden. Givetvis i PP efter en helt obegriplig utvisning...
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
modomille: Det är livsfarligt 98% av tiden Näsén är på isen
+ 4
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Såja Halloran bra saker händer om man skickar mot mål med trafik framför.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Om det är någon som skjuter oss till SHL så är det vårat hallon!
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
MODOJohan: Typ vi släpper ett varannan pp, långt från godkännt.
Vi måste kunna störa deras pp på ett bättre sätt, sätt press på pointen
Vi måste kunna störa deras pp på ett bättre sätt, sätt press på pointen
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Bra start på matchen av oss, synd vi åker på den där utvisningen. Skulle självklart ha varit utvisning på Aik innan med hjälmen situationen.
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Gavelo: Synd bara att vi snart är nere på 40% i pk också...
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Lolol: Ja sjukt ändå, bara för domaren släpper det läget måste Vela byta vilket leder till modos utvisning. Så det blir så ganska orimliga konsekvenser av det i efterhand.
+ 2
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Chamez: helt sjukt. Men inte bara flyt. Dom skjuter på mål och har två spelare framför. Modo spelar runt och får inga farliga lägen i pp
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Monno: Två aikare som står helt ensamma och får styra hur de vill, ta en kille och lås en klubba för fan.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Nucky: Ja hade Tex tagit den där hade han fått 1a spaden direkt. Sjukt vad det studsar rätt för dom. Samtidigt är dom ju där...
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Hahaha men hur fan kan vi inte gå med oss den solklara utvisningen innan då. Domarna börjar direkt
+ 2
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Vi måste göra 7-8 mål innan vi kan börja spela av matchen. AIK kommer göra mål på allt även idag.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Haha du skämtar? Hur jävla många backskott ska dom få in?
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Gavelo: bra för Woods att göra mål. Domaren fortsätter där han avslutade senast ja.
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Heyerdal: fasiken vad slarvigt borde haft en vi också strax innan
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{10015}: Röda lampan den ska lysa! Ska vi bänka Woods Ztorken?
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{5647}: 40% trots svagt spel, lek med tanken hur det ser ut om vi skulle spela som låt säga före jul 👍🏼🥳
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Robin Ztorken L: långa anfall har vi fått hela tiden och målchanser skapar vi, dock som du säger så kunde man önska lite mer av PP, dock har vi en bra statistik i PP trots dåligt spel så med ett bra spel blir vårat PP toppklass.
Heja Modo
Heja Modo
« Föregående · 2506011 · Nästa »