Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
« Föregående · 2511075 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Sigge: Kvällens Näsén går till Bernhardt. Så jävla slött agerande.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Bad_Brett: Känns ju nästan som att det är en taktik att börja slött för att sedan öka. Såg samma ut i förra matchen. Förväntar mig 1-0 i baken inom snart framtid
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Esox: Det är ju för bedrövligt hur vi inte lyckas tända till.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{10015}: sebb ohlsson som driver grabbarna känns det som. Ser förjävligt ut när inte ha lirar
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Bad_Brett: AIk har ju slagit 2 icing som domaren aldrog blåser för
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
SPOODI: Varför ser det slött ut? Lärde dom sig ingenting från senast?
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Heyerdal: Mental blockad i inledningen, puckar kastas omkring o noll skridskoåkning o fart.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Heyerdal: Förvånande nog har inte Bernie/Näsén lårt sig hur man chippar ut och spelar enkelt i egen zon. Till deras försvar ligger våra forwards alltid så jäkla högt upp och gör det svårt för backarna.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Heyerdal: börjar inte lovande.... fan varför har man inte samma domare hela serien? Omöjligt å veta nivån
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Börjar bra..noll skridskoåkning noll tävlan...och där kom utvisning ja
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
modomille: ja modograbbarna måste trots vad som sägs känna en stor press hoppas de pallar trycket från publiken.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
modomille:
ALLA SKALL BLÖDA FÖR KLUBBMÄRKET GE ALLT SPELA DIRTY!
ALLA SKALL BLÖDA FÖR KLUBBMÄRKET GE ALLT SPELA DIRTY!
+ 2
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Jaha, vad händer ikväll? Får vi nya hackkycklingar? vore skönt att slippa slita av sig håret över Näsén och berg ikväll. MoDo är störst
+ 2
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Hoppas grabbarna är redo för det här kommer att bli tufft. Nu kör vi!
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Bad_Brett: tror inte han spelar med tanke på att de startar Mannberg med den kedjan, fortfarande dag-dag skada förmodligen.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Bad_Brett: Tacklingsstatistiken kan man dock inte riktigt lita på har jag märkt.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
puffe: Det enda Sven gjorde förra gången på Hovet var att ta onödiga utvisningar. Bidrog inte till något annat, tacklades inte ens.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Bad_Brett: Han sparas till viktigare matcher, lär avgöra några matcher i april
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
puffe: Kom igen nu Modo. Lade ett spel på er på oddset.
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
JoJo2613: Troligen runt 6000 av dessa då, som ska hetsa Anton till nya knep ikväll då. Synnerligen intressant att följa detta
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
hockey_21: Tycker situationen med Sveningsson är extremt märklig. Kanske bäste forward i MoDo i slutspelet ifjol, nu missar han tredje matchen i detta slutspel och ingen verkar ställa frågan hur statusen är?
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
puffe: över 7000 biljetter sålda enligt AIK's facebook sida.
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Gusse: Nacksving kan innebära fallseger, inte att förakta,
men undrar hur mycket folk det blir ikväll. MoDo-klacken är ju alltid stor, men har Blomqvist-gate lockat till sej några fler gnagare
men undrar hur mycket folk det blir ikväll. MoDo-klacken är ju alltid stor, men har Blomqvist-gate lockat till sej några fler gnagare
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Heyerdal: Mannberg, AP, Södergran är rödmarkerade så blir intressant att se hur vi rullar kedjorna ikväll.
+ 1
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Robin Ztorken L: Tänk att Karlin gett order om att spela fult och sedan har Brickley gått in och gjort nacksving på Bagenda. Då skulle vi ha rubriker typ
Brickleys överfall efter Karlins order..
Brickleys överfall efter Karlins order..
+ 4
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Robin Ztorken L: Bara o gilla läget. Han kommer att spela när han får ett OK och själv känner att han kan. Dock positivt att han var tillbaka på is förra veckan.
+ 2
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
modomille: Du fattar vad jag menar, hade det varit det vid den tiden en dryg månad sedan hade han spelat.
Han finns fortfarande inte med och ingen verkar ens vilja uttala sig om han status, dödstyst!
Han finns fortfarande inte med och ingen verkar ens vilja uttala sig om han status, dödstyst!
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Robin Ztorken L: Är ju dock inte semifinal eller hur :)
+ 1
« Föregående · 2511075 · Nästa »