Kvastarna har sopat.
Busschaffisen då? (Kamillas alt.)
39% (15)
Bra, men i morgon kl 11 är det upp till bevis!
34% (13)
Bra, nu lyfter vi igen!
16% (6)
Jag är en idiot.
11% (4)

Antal röster: 38 st